AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Hei! Jeg lurer på om noen vet hva som er innenfor normalen når det gjelder fargen på underlivet til en kvinne? Jeg har nemlig undersøkt meg selv, og jeg syns jeg er så fryktelig mørk. Jeg er en hvit kvinne, men de ytre kjønnsleppene mine er brune, og jo lenger bak man kommer, jo mørkere er det. Synes også at de indre kjønnsleppene mine (sagt på en ikke så pen måte: der penis glir inn) er svartlige. Ikke særlig pent. Men lenger "opp", i retning klitoris og rundt der er jeg rosa. Det er ikke så ofte jeg titter på meg selv nedentil, så det er ikke så godt å si om dette har kommet i det siste. Men jeg kan ikke huske å ha lagt merke til det før, så da antar jeg at dette er "nytt"... Hva er normalt? Burde jeg kanskje ta meg en tur til gynekologen? :/ Noen som har lignende underliv?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Hei! Jeg lurer på om noen vet hva som er innenfor normalen når det gjelder fargen på underlivet til en kvinne? Jeg har nemlig undersøkt meg selv, og jeg syns jeg er så fryktelig mørk. Jeg er en hvit kvinne, men de ytre kjønnsleppene mine er brune, og jo lenger bak man kommer, jo mørkere er det. Synes også at de indre kjønnsleppene mine (sagt på en ikke så pen måte: der penis glir inn) er svartlige. Ikke særlig pent. Men lenger "opp", i retning klitoris og rundt der er jeg rosa. Det er ikke så ofte jeg titter på meg selv nedentil, så det er ikke så godt å si om dette har kommet i det siste. Men jeg kan ikke huske å ha lagt merke til det før, så da antar jeg at dette er "nytt"... Hva er normalt? Burde jeg kanskje ta meg en tur til gynekologen? :/ Noen som har lignende underliv? Alle har lignende underliv som deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå