SemperFi Skrevet 4. juni 2012 #41 Skrevet 4. juni 2012 Lurer på hva hun prøver å oppnå og hva slags baktanker hun har med dette.
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2012 #42 Skrevet 4. juni 2012 hvis det er slik hun føler seg komfortabel, så har jeg ikke noe problem med det. hey, jeg får jo noe pent å se på, jeg også.
waco Skrevet 4. juni 2012 #43 Skrevet 4. juni 2012 Kanskje mannen ikke gir kvinnen sin nok oppmerksomhet? Derfor dere kler dere utfordrende ja. Hmmm, det var en forklaring i det minste. Hvis jeg føler at dama mi ikke gir meg nok oppmerksomhet da er det eneste rette at jeg begynner og lete etter den andre steder, - er det sånn og forstå kvinnelogikk? Det fine med og "føle" er at det ikke engang behøver og være reellt, - hun kan være så trofast og godt menneske som bare det, - hva hjelper det om jeg har dårlige tanker og "føler" på ting? Man føler vel at man fortjener oppmerksomhet, det er vel det som er sakens kjerne.
Gjest BM2 Skrevet 4. juni 2012 #44 Skrevet 4. juni 2012 Helt ærlig. Hm... Etter noen timer sammen med en dame som er kledd slik så er det nok tid for litt straff ja 1
TheHairyToothfairy Skrevet 4. juni 2012 #45 Skrevet 4. juni 2012 BM2 er inne på noe. Jeg driter i om andre får se, så lenge det er jeg som får leke. 2
waco Skrevet 4. juni 2012 #46 Skrevet 4. juni 2012 Det jeg synes er mest vannvittig er at dersom mannen er sliten etter en lang arbeidsuke, så har den hjemmeværende uthvilte kvinnen "rett" til og påkalle seg erotisk oppmerksomhet fra andre menn. Jeg synes mye av det som står i breivik kompendiumet er rein tøys, men akkurat der han snakker om femininster og hvordan kvinner tenker, - ja da har faktisk terroristen ett poeng. Synd det måtte smelle først for og si det sånn.
Paw Skrevet 4. juni 2012 #47 Skrevet 4. juni 2012 Derfor dere kler dere utfordrende ja. Hmmm, det var en forklaring i det minste. Hvis jeg føler at dama mi ikke gir meg nok oppmerksomhet da er det eneste rette at jeg begynner og lete etter den andre steder, - er det sånn og forstå kvinnelogikk? Det fine med og "føle" er at det ikke engang behøver og være reellt, - hun kan være så trofast og godt menneske som bare det, - hva hjelper det om jeg har dårlige tanker og "føler" på ting? Man føler vel at man fortjener oppmerksomhet, det er vel det som er sakens kjerne. Jeg har forstått det slik (og godtatt) at mannen har et behov for oppmerksomhet fra andre kvinner selvom han allerede er i et forhold, for å fremdeles føle seg attraktiv blant andre, av uskyldige grunner. Men slik kan det slå begge veier, at det i bunn og grunn er uavhengig av kjønn? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #48 Skrevet 4. juni 2012 Helt ærlig. Utringede heter det, ikke utrignende. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #49 Skrevet 4. juni 2012 Waco: Hva med de som går med bikini på stranden da? Der går jo de nesten naken. Skal man ikke få lov å gå på stranden bare fordi man har fått seg kjæreste? Heldigvis har jeg en kjæreste som ikke nekter meg i å gå med hva jeg vil. Og når jeg velger hva jeg skal gå med bryr jeg meg fint lite om hva andre skulle mene om det. Jeg kler meg for meg selv og ikke alle menn som går rundt i gaten.. 2
Gjest notetur nomen Skrevet 4. juni 2012 #50 Skrevet 4. juni 2012 Waco: Hva med de som går med bikini på stranden da? Der går jo de nesten naken. Skal man ikke få lov å gå på stranden bare fordi man har fått seg kjæreste? Heldigvis har jeg en kjæreste som ikke nekter meg i å gå med hva jeg vil. Og når jeg velger hva jeg skal gå med bryr jeg meg fint lite om hva andre skulle mene om det. Jeg kler meg for meg selv og ikke alle menn som går rundt i gaten.. Damer skal ikke gå rundt i bikini på stranden! Man oppfant maxikjolen av en grunn. Damer skal sole seg i solarium og de skal holde seg langt unna strender der menn som ligner på avatarene til JohnQ og Meridius går omkring i badeshorts og frister dem til utroskap! 6
waco Skrevet 4. juni 2012 #51 Skrevet 4. juni 2012 Waco: Hva med de som går med bikini på stranden da? Der går jo de nesten naken. Skal man ikke få lov å gå på stranden bare fordi man har fått seg kjæreste? Heldigvis har jeg en kjæreste som ikke nekter meg i å gå med hva jeg vil. Og når jeg velger hva jeg skal gå med bryr jeg meg fint lite om hva andre skulle mene om det. Jeg kler meg for meg selv og ikke alle menn som går rundt i gaten.. Får kjæresten din lov til og gå i hva han vil da?
waco Skrevet 4. juni 2012 #52 Skrevet 4. juni 2012 Dama mi kjøper klær til meg. Bestemora mi bestemmer hva bestefaren min skal ha på seg. Til alle tider til alle steder er det kvinnene som har bestemt hva mennene skal ha på seg, og aldri noensinne har mennene fått lov til og selv bestemme. 1
Gjest notetur nomen Skrevet 4. juni 2012 #53 Skrevet 4. juni 2012 Dama mi kjøper klær til meg. Bestemora mi bestemmer hva bestefaren min skal ha på seg. Til alle tider til alle steder er det kvinnene som har bestemt hva mennene skal ha på seg, og aldri noensinne har mennene fått lov til og selv bestemme. Joda, hos konservative muslimer. Kanskje du skulle vurdere en konvertering? 3
Gjest Eurodice Skrevet 4. juni 2012 #54 Skrevet 4. juni 2012 Dama mi kjøper klær til meg. Bestemora mi bestemmer hva bestefaren min skal ha på seg. Til alle tider til alle steder er det kvinnene som har bestemt hva mennene skal ha på seg, og aldri noensinne har mennene fått lov til og selv bestemme. Du er ganske enøyd og smalsporet, vil jeg si. Jeg har aldri fått inntrykk av du kan spøke, så det forundrer meg ikke om du faktisk mener det du skriver. 4
waco Skrevet 4. juni 2012 #55 Skrevet 4. juni 2012 Joda, hos konservative muslimer. Kanskje du skulle vurdere en konvertering? Det er bestefaren min som ikke fikk lov til og gå med en skinnjakke bestemora mi ikke likte.
waco Skrevet 4. juni 2012 #56 Skrevet 4. juni 2012 Du er ganske enøyd og smalsporet, vil jeg si. Jeg har aldri fått inntrykk av du kan spøke, så det forundrer meg ikke om du faktisk mener det du skriver. arabella, er du helt ærlig når du forteller meg at du ikke bryr deg om åssen klær han mannen du liker går i? Hadde du likt at han gikk i filler om han ønsket det? At han gikk i uvaskete klær? Brukte klær fra nitti-tallet så han så ut som en polsk arbeidssøker? Eller sånn rosa boblejakker narkomane brukte på åttitallet? 1
waco Skrevet 4. juni 2012 #57 Skrevet 4. juni 2012 Du er ganske enøyd og smalsporet, vil jeg si. Jeg har aldri fått inntrykk av du kan spøke, så det forundrer meg ikke om du faktisk mener det du skriver. psst, ikke fortell det til noen!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #58 Skrevet 4. juni 2012 Waco: ja kjæresten min kan gå med akkurat det han vil. Hvorfor skal jeg bry meg om hvordan han skal kle seg? Han må vel få gå med det han liker og føler seg fin i. 1
Gjest notetur nomen Skrevet 4. juni 2012 #59 Skrevet 4. juni 2012 Det er bestefaren min som ikke fikk lov til og gå med en skinnjakke bestemora mi ikke likte. Vet du at jeg fant faktisk en tråd her på KG der de diskuterte hvaslags sandaler hun skulle kjøpe til mannen sin som han skulle ha på i sommer... Ikke tull engang.
Gjest Eurodice Skrevet 5. juni 2012 #60 Skrevet 5. juni 2012 arabella, er du helt ærlig når du forteller meg at du ikke bryr deg om åssen klær han mannen du liker går i? Hadde du likt at han gikk i filler om han ønsket det? At han gikk i uvaskete klær? Brukte klær fra nitti-tallet så han så ut som en polsk arbeidssøker? Eller sånn rosa boblejakker narkomane brukte på åttitallet? Jeg har ikke sagt et ord om klesstil, jeg. De mennene jeg har kjent, har aldri vært kledd som lasaroner. Det jeg kan si, er at jeg aldri har bestemt hva mannen skal ha på seg. Det hendte min mann kunne spørre om min mening om han var usikker, men han bestemte selvfølgelig selv hva han ville ha på seg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå