Gå til innhold

Til dere gutter som avviste meg på vgs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd her inne, ville jeg bare sende en liten hilsen til de guttene som avviste meg på vgs!

Takk! Tusen takk!

Hadde dere sett på meg som kjærestemateriale istedet for som en venn, hadde jeg ikke hatt det livet jeg har i dag.

Jeg visste ikke da at dere ikke var den rette for meg, men nå vet jeg at vi ikke ville vært bra for hverandre.

Vi ville kanskje hatt det morsomt sammen i et par år, og så ville vi gjort hverandre ulykkelige, fordi jeg innså etter en stund at jeg var egentlig ikke forelsket i dere, jeg var bare forelsket i forelskelsen.

Jeg ville så gjerne ha en kjæreste jeg også, jeg lengtet etter nærhet og omsorg. Jeg ønsket å ha noen å gi min omsorg til.

Dere har bidratt til å gi meg det livet jeg har i dag, og det vil jeg være dere evig takknemlig for!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

...at jeg var egentlig ikke forelsket i dere, jeg var bare forelsket i forelskelsen.

Og det skal liksom ha endret seg nå? Troverdig my ass......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, poenget er at siden de ikke ville være sammen med deg den gangen, så kan de angre nå? sorry, men jeg forsøker se hva budskapet er - og feiler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at det bare er sunt å ikke ha sin storhetstid for tidlig. Enda verre om man har den på ungdomsskolen :gjeiper:

Da ender man lett opp med barn og hele pakka tidlig i tjueåra, manglende utdannelse, samlivsbrudd og et kjedelig liv. Jo lenger man er stygg og upop, jo bedre. Og jo større pris setter man på mennesker rundt seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at det bare er sunt å ikke ha sin storhetstid for tidlig. Enda verre om man har den på ungdomsskolen :gjeiper:

Da ender man lett opp med barn og hele pakka tidlig i tjueåra, manglende utdannelse, samlivsbrudd og et kjedelig liv. Jo lenger man er stygg og upop, jo bedre. Og jo større pris setter man på mennesker rundt seg.

Tror du virkelig man må være stygg for å sette større pris på menneskene rundt seg? Og hva har manglende utdannelse og et kjedelig liv med dette å gjøre? Og samlivsbrudd? Tror de guttene skal være glad de ikke ble sammen med deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at det bare er sunt å ikke ha sin storhetstid for tidlig. Enda verre om man har den på ungdomsskolen :gjeiper:

Da ender man lett opp med barn og hele pakka tidlig i tjueåra, manglende utdannelse, samlivsbrudd og et kjedelig liv. Jo lenger man er stygg og upop, jo bedre. Og jo større pris setter man på mennesker rundt seg.

"storhetstid"?

okai, så mennesker som er pene, populære, whatnot, de kan aldri bli noenting senere?

fin regel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det skal liksom ha endret seg nå? Troverdig my ass......

Det gir mye energi, selv om det ikke er en positiv opplevelse. Lettere å oppnå ambisjoner på den måten. Hadde det ikke vært for de negative og tyngre momentene i mitt liv så hadde jeg nok vært en sofa gris idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det skal liksom ha endret seg nå? Troverdig my ass......

Ja, det har det.

så, poenget er at siden de ikke ville være sammen med deg den gangen, så kan de angre nå? sorry, men jeg forsøker se hva budskapet er - og feiler.

Poenget er tvert i mot, at de gjorde meg (og sikkert seg selv) en stor tjeneste ved å si "jeg tror ikke vi passer sammen, jeg ser på deg som en venn, ikke som en kjæreste" da jeg fortalte dem at jeg var forelsket i dem. (3 ulike gutter i løpet av 3 år på vgs)

Det var vondt og leit da, men i etterpåklokskapens navn ser jeg at det helt klart var det rette.

Og tråden ble startet etter inspirasjon fra den bitre tråden fra mannen "som hadde blitt avvist på vgs.

Jeg tenkte kanskje det var greit med en hyggelig tråd som en slags motvekt til bitterheten som kom fram i den tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Inspirert av en annen tråd her inne, ville jeg bare sende en liten hilsen til de guttene som avviste meg på vgs!

Takk! Tusen takk!

Hadde dere sett på meg som kjærestemateriale istedet for som en venn, hadde jeg ikke hatt det livet jeg har i dag.

Jeg visste ikke da at dere ikke var den rette for meg, men nå vet jeg at vi ikke ville vært bra for hverandre.

Vi ville kanskje hatt det morsomt sammen i et par år, og så ville vi gjort hverandre ulykkelige, fordi jeg innså etter en stund at jeg var egentlig ikke forelsket i dere, jeg var bare forelsket i forelskelsen.

Jeg ville så gjerne ha en kjæreste jeg også, jeg lengtet etter nærhet og omsorg. Jeg ønsket å ha noen å gi min omsorg til.

Dere har bidratt til å gi meg det livet jeg har i dag, og det vil jeg være dere evig takknemlig for!

Hjelp........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp........

Med hva da? :klo:

Er det virkelig så ille å se på nederlag og avslag som noe positivt i stedet for å bli bitter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hva da? :klo:

Er det virkelig så ille å se på nederlag og avslag som noe positivt i stedet for å bli bitter?

Altså positivt i etterpåklokskapens navn, ikke der og da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

så, poenget er at siden de ikke ville være sammen med deg den gangen, så kan de angre nå? sorry, men jeg forsøker se hva budskapet er - og feiler.

Dette er ikke en overlegen kjerring som sier: Synd at dere ikke fikk meg på vgs, er så mye bedre enn dere nå. Hun sier faktisk at hun vil sende en liten hilsen til de gutta ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Med hva da? :klo:

Er det virkelig så ille å se på nederlag og avslag som noe positivt i stedet for å bli bitter?

Vel, de var ikke interessert, det var de her guttenes privilegium å takke nei da du fortalte at du var forelsket i dem. Er du så spesiell at du kan si at alle de som du liker skal like deg tilbake???

Du vet hva vi kaller slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kittycat

Tror du virkelig man må være stygg for å sette større pris på menneskene rundt seg? Og hva har manglende utdannelse og et kjedelig liv med dette å gjøre? Og samlivsbrudd? Tror de guttene skal være glad de ikke ble sammen med deg.

Ja her tar vi ting bokstavelig og må ha det inn med teskje. Det handler om at de populære som kan velge og vrake mellom kjærester gjerne ikke tenker helt på seg selv, men tar avgjørelser etter hva andre vil f eks. De som TS var på keen på VGS var ikke helt rett for henne, men hun skjønte ikke det da. Men om de ikke hadde avslått hun vet vi ikke hvor hun hadde vært i dag. Kanskje hun ville sittet der som en angrende alenemamma (ikke at alle er det) fordi hun i ungdommen tok feil. Skjønner du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, poenget er at siden de ikke ville være sammen med deg den gangen, så kan de angre nå? sorry, men jeg forsøker se hva budskapet er - og feiler.

Skal legge ut bilde av klesskapet mitt jeg.... (TOG DU AN?!) :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de var ikke interessert, det var de her guttenes privilegium å takke nei da du fortalte at du var forelsket i dem. Er du så spesiell at du kan si at alle de som du liker skal like deg tilbake???

Du vet hva vi kaller slike?

??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, de var ikke interessert, det var de her guttenes privilegium å takke nei da du fortalte at du var forelsket i dem. Er du så spesiell at du kan si at alle de som du liker skal like deg tilbake???

Du vet hva vi kaller slike?

Ehhh, nei?

Har du stått opp med feil bein i dag slik at du tolker alt på vranga, eller har du vanskeligheter med å lese det som står?

Men jeg skjønner jo at man skal være forsiktig med å snu triste opplevelser om til noe positivt (ja, for det føles leit for en 16-18-åring å bli avvist av en person h'n liker godt), for så å fortelle om det på Kvinneguidens forum 20 år senere.

Her inne skal alt rakkes ned på uansett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her tar vi ting bokstavelig og må ha det inn med teskje. Det handler om at de populære som kan velge og vrake mellom kjærester gjerne ikke tenker helt på seg selv, men tar avgjørelser etter hva andre vil f eks. De som TS var på keen på VGS var ikke helt rett for henne, men hun skjønte ikke det da. Men om de ikke hadde avslått hun vet vi ikke hvor hun hadde vært i dag. Kanskje hun ville sittet der som en angrende alenemamma (ikke at alle er det) fordi hun i ungdommen tok feil. Skjønner du?

Takk for at du prøver å forklare hva jeg ville med innlegget mitt, godt at det i alle fall var en som skjønte hva jeg mente. :)

Og til de som antar at jeg mener at jeg var så spesiell at alle jeg likte måtte like meg tilbake.

De første 18 årene i livet var jeg et mobbeoffer og en grå mus, både av utseende og oppførsel, og jeg var ensom. Det førte til at jeg betatt av de første som viste meg omsorg og vennskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut bilde av klesskapet mitt jeg.... (TOG DU AN?!) :skratte:

Det kan du godt gjøre for min del, men det er ikke relevant for denne tråden.

(Ja, jeg tok spøken)

Trådstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...