Gå til innhold

Noe annet enn grevinneheng

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg bruker stramme singleter, men spesielt når jeg bruker tubetopper/tubekjoler så henger det ut hud på siden av brystet, fra armhulen om dere skjønner. Dette er jo ikke noe fint, så må unngå å bruke dette.

Hva gjør jeg for å fjerne dette? Finner bare info om grevinneheng, og det er ikke det jeg mener, dette har ikke noe med armene å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hva du mener, men hva du skal gjør kommer jo litt an på hva det kommer av. Er det fett så kan man trene for å stramme opp, men det blir jo litt verre å trene vekk hud, da :fnise: Det som ofte forårsaker dette problemet hos oss kvinner er bruk av for liten BH (for liten cup) over lengre tid. Brystvevet som ikke får plass inne i cupen migrerer rett og slett oppover. Ofte hjelper det å bruke BH som har plass til hele brystet (man må kanskje dytte og dra litt for å få "fettet" inn i cupen), og da vil det gå seg til igjen etter en stund.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også dette. Er tynn, og har heller ikke mye bryst som kan flytte på seg (?) Kan ikke bruke sport-bher heller. Selv om jeg er tynn, ser det ut som jeg har de valkene under armhulen :-s

Finnes det eventuell styrketrening som kan stramme opp huden her tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...