Lotti87 Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Åhh.. de siste tre dagene har jeg flere ganger "hørt" at jeg har fått melding på mobilen også går jeg for å sjekke hvem det var fra, også er det ingenting der.. Noen flere som opplever det samme eller er det bare jeg som er usannsynlig fjern..?
Snøvott Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 En smule mer søvn ville nok gjort seg, kjære deg.
Lotti87 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Sover fint jeg.. Ingen andre som har opplevd dette altså? Endret 4. juni 2012 av Lotti87
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 jo... det skjer ofte her også, men det er nnok bare innbilning;)
Snøvott Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Sover fint jeg.. Ingen andre som har opplevd dette altså? Om du hører ting som ikke er der kalles det å hallusinere, noe som kan være forårsaket av stress eller for lite søvn.
Lotti87 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2012 Ab: takk og lov.. haha er megahypokonder, innbiller meg at jeg er schizofren med en gang
Nusseli Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Det er nok vanlig det, spesiell hvis du venter på feks en melding Hvis ikke er du like gal som meg
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Vet ikke hvilken type mobil du har men jeg har iPhone og har lagt merke til at noen apps kommer med et lite pling istedet for push melding når det er aktivitet. Et eksempel er paypal som plinger like etter noe er betalt men ingenting vises på skjermen.
Lotti87 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2012 Ab: har iphone faktisk og tusen apps så det kan jo hende ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå