Latinas Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 (endret) To-tre hårstrå faller av hver dag, da jeg f.eks tegner på med fargeblyant eller tar over med renseprodukt og nattkrem. Jeg skjønner ikke hva det skyldes? Men perioden da de begynte falle av var da jeg startet på Betakaroten med 15mg a-vitamin i bare 1 kapsel. Mistet på det groveste opptil 10 småhår en morning da jeg strøk med q-tips over øyenbrynene da jeg gikk på disse kapslene. Tror dere at det kan være en bivirkning? Har forbedret seg mye siden jeg sluttet på de, har ikke spist kapslene på snart 2 uker, men det faller fortsatt av noen få hårstrå. Endret 4. juni 2012 av Latinas
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Det er helt normalt å miste noen hårstrå med øyenbryn hver dag, de må byttes ut de også.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Har hørt at når øyenbrynshår faller av på enden av brynene, så kan det være et tegn på lavt stoffskifte. Kanskje du kan ta deg en tur til legen å ta en blodprøve? Det kan joj hende at du har lavt stoffskifte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå