Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til per dag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du gleder deg mest til per dag? Er det å komme hjem fra jobb/skole, legge seg, barne-tv eller noe?

For meg så er det helt klart middag. Gleder meg nesten til det fra jeg står opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stabiliteten i livet mitt.

Skrevet

Den velfortjente kaffekoppen i godstolen etter jobb.

Skrevet (endret)

Å kose med katten min og å spille Wordfeud.

Endret av K.B.E
Skrevet

At samboeren kommer hjem fra jobb slik at han kan kjøpe iskaffe til meg og fylle opp kjøleskapet litt. :)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg er også veldig glad i middag! Evt. kveldssmoothien jeg får noen ganger :rodmer:

Skrevet (endret)

Er det helt sykt av meg å svare at noe av det jeg gleder meg mest til på

hverdagene er å dra på jobb? :sjenert:

Endret av Envy
Skrevet

Nei. Eller... Da er ihvertfall jeg også syk, for jeg er blant de som synes det å komme på jobben er dagens høydepunkt. :sjenert:

Per dags dato så er jeg sykemeldt på ubestemt tid, og det jeg synes er aller mest dritt med det er at jeg ikke får dratt på jobb, brukt hodet mitt og møtt kollegaene mine.

• Liker 1
Gjest showhoe
Skrevet

Å komme hjem fra jobb... definitivt.

Gleder meg til den dagen da det ikke er den største gleden lengre.. (trenger virkelig å bytte jobb)

Skrevet (endret)

Sove. Blir ofte mangelvare, så har lært å sette pris på nok søvn. Så det å legge meg er nok utrolig godt. Føle at man får sove, og at man har nok tid å sove. :)

Misliker nok ikke noe med jobben og gleder meg til å komme til jobb i teori, det er bare at jeg er ikke noe A-menneske så alt som må gjøres på morgenen (inkludert det å kle meg og komme til jobb og hele den prosessen) er forferdelig slitsomt.

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg hver dag til å sove og ligge under dyna og kose meg.!!! beste som finnes:)

også gleder jeg meg de dagene det er sol, for da merker jeg at humøret mitt stiger til himmels!

en annen ting jeg også liker er å dusje med varmt vann:)

Koser meg masse med disse tingene!!!! mmmmmm:)

AnonymBruker
Skrevet

gleder meg til å trene, men det er fordi jeg driver med en trening som jeg synes er morsom og utfordrene:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg til den dagen jeg har en jobbkontrakt i havn.. :sjenert:

Gjest Katten.
Skrevet

Til den dagen jeg kan se innover meg selv, og ærlig si at - om jeg ikke liker det - så aksepterer jeg det jeg ser.

Ellers gleder jeg meg til hjemmelaget pizza og en kveld med min beste venn :)

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg står opp om morgenen, gleder jeg meg mest til å komme hjem og legge meg :ler: Men etter hvert som jeg våkner, gleder jeg meg til kaffe, middag, til å treffe venner og kjente på universitetet eller andre steder, av og til til å lese videre i en bok eller se en film. Og til å kanskje møte den koselige nabokatten.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor jobber du?

Skrevet

Hvor jobber du?

Det vil jeg helst ikke si, men jobber med å rehabilitere mennesker som har havnet på skråplanet

Skrevet

Å bli ferdig på jobb! Er veldig glad i jobben min altså, men ingenting slår fritid:)

AnonymBruker
Skrevet

Å komme hjem fra jobb, sette på noe musikk, få på meg noe lettere tøy, presse en god kopp kaffe og slenge bena på skammelen.

Skrevet

Å komme hjem, legge beina på bordet og slappe av med sport på tv, spill på ps3 eller kamerater!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...