AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Hva er det du gleder deg mest til per dag? Er det å komme hjem fra jobb/skole, legge seg, barne-tv eller noe? For meg så er det helt klart middag. Gleder meg nesten til det fra jeg står opp.
kareen Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Den velfortjente kaffekoppen i godstolen etter jobb.
K.B.E Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Å kose med katten min og å spille Wordfeud. Endret 4. juni 2012 av K.B.E
SmallTalk Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 At samboeren kommer hjem fra jobb slik at han kan kjøpe iskaffe til meg og fylle opp kjøleskapet litt.
Gjest Offensive Pie Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er også veldig glad i middag! Evt. kveldssmoothien jeg får noen ganger
Envy Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Er det helt sykt av meg å svare at noe av det jeg gleder meg mest til på hverdagene er å dra på jobb? Endret 4. juni 2012 av Envy
SmallTalk Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Er det helt sykt av meg å svare at noe av det jeg gleder meg mest til på hverdagene er å dra på jobb? Nei. Eller... Da er ihvertfall jeg også syk, for jeg er blant de som synes det å komme på jobben er dagens høydepunkt. Per dags dato så er jeg sykemeldt på ubestemt tid, og det jeg synes er aller mest dritt med det er at jeg ikke får dratt på jobb, brukt hodet mitt og møtt kollegaene mine. 1
Gjest showhoe Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Å komme hjem fra jobb... definitivt. Gleder meg til den dagen da det ikke er den største gleden lengre.. (trenger virkelig å bytte jobb)
Gjest Bond Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Sove. Blir ofte mangelvare, så har lært å sette pris på nok søvn. Så det å legge meg er nok utrolig godt. Føle at man får sove, og at man har nok tid å sove. Misliker nok ikke noe med jobben og gleder meg til å komme til jobb i teori, det er bare at jeg er ikke noe A-menneske så alt som må gjøres på morgenen (inkludert det å kle meg og komme til jobb og hele den prosessen) er forferdelig slitsomt. Endret 4. juni 2012 av Bond
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Gleder meg hver dag til å sove og ligge under dyna og kose meg.!!! beste som finnes:) også gleder jeg meg de dagene det er sol, for da merker jeg at humøret mitt stiger til himmels! en annen ting jeg også liker er å dusje med varmt vann:) Koser meg masse med disse tingene!!!! mmmmmm:)
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 gleder meg til å trene, men det er fordi jeg driver med en trening som jeg synes er morsom og utfordrene:)
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 Jeg gleder meg til den dagen jeg har en jobbkontrakt i havn..
Gjest Katten. Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 Til den dagen jeg kan se innover meg selv, og ærlig si at - om jeg ikke liker det - så aksepterer jeg det jeg ser. Ellers gleder jeg meg til hjemmelaget pizza og en kveld med min beste venn
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #15 Skrevet 4. juni 2012 Når jeg står opp om morgenen, gleder jeg meg mest til å komme hjem og legge meg Men etter hvert som jeg våkner, gleder jeg meg til kaffe, middag, til å treffe venner og kjente på universitetet eller andre steder, av og til til å lese videre i en bok eller se en film. Og til å kanskje møte den koselige nabokatten.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #16 Skrevet 4. juni 2012 Er det helt sykt av meg å svare at noe av det jeg gleder meg mest til på hverdagene er å dra på jobb? Hvor jobber du?
Envy Skrevet 4. juni 2012 #17 Skrevet 4. juni 2012 Hvor jobber du? Det vil jeg helst ikke si, men jobber med å rehabilitere mennesker som har havnet på skråplanet
challenger Skrevet 4. juni 2012 #18 Skrevet 4. juni 2012 Å bli ferdig på jobb! Er veldig glad i jobben min altså, men ingenting slår fritid:)
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #19 Skrevet 4. juni 2012 Å komme hjem fra jobb, sette på noe musikk, få på meg noe lettere tøy, presse en god kopp kaffe og slenge bena på skammelen.
JohnQ Skrevet 4. juni 2012 #20 Skrevet 4. juni 2012 Å komme hjem, legge beina på bordet og slappe av med sport på tv, spill på ps3 eller kamerater!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå