Gå til innhold

TIl dere damer som avviste meg på videregående

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er det jeg alltid har sagt! Asiatiske damer kommer hit til Norge og tar fra oss de aller beste mannfolka!

:ironi:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er det jeg alltid har sagt! Asiatiske damer kommer hit til Norge og tar fra oss de aller beste mannfolka!

:ironi:

:skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan være så rik, velstelt og vellykket som du bare vil. Jeg hadde gladlig avvist deg igjen med den personligheten der.

Og jeg hadde ikke prøvd meg på en feit, miserabel, stygg og lite vellykkede tapere som deg og dine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde ikke prøvd meg på en feit, miserabel, stygg og lite vellykkede tapere som deg og dine.

Sant,de som er populære er innerst inne høyst ulykkelig, og alle som har gått på VG og vært likt er nå feite og stygge...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fint for deg, TS. :-) Husker selv at mange populære var mobbere på vgs., og flere av dem har det faktisk gått skikkelig dårlig med i senere tid. Karma?

Det sagt, nå er nok tiden inne for å forsøke å forstå hva ydmykhet og takknemlighet er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes mange tåpelige mannfolk som ikke får seg norske damer. De importerer damer (det er de de får) å føler seg såå høy i hatten etter at de har brukt en formue på å skaffe seg ei dame som gjerne vil til Norge å et bedre liv. De ser hverken på mannens utseende eller oppførsel... bare de får komme seg til et rikere land. Synd men sant.

I likhet med svette, stygge, tjukkaser som importerer asylsøkere fra Tyrkia, Kurdistan og lignende. Men vent, det blir jo noe heeeeelt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I likhet med svette, stygge, tjukkaser som importerer asylsøkere fra Tyrkia, Kurdistan og lignende. Men vent, det blir jo noe heeeeelt annet.

Dine fordømmer om at kvinner fordommer, er fordømmende

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, ts, dette er bare trist.

Baggasje har vi alle har. Men å legge skylden på andre å drasse rundt på baggasje du ikke kan forandre... Det blir veldig tungt for jenta di nå.

For din skyld håper jeg du gror riktig pent og ikke blør så mye, det er vedig destruktivt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Hvis dette er sånn du var på VGS også så skjønner jeg godt hvorfor jentene ikke ville ha deg!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke glede deg over den pene kjæresten din istedetfor å bruke tid på bitterhet? Her er en liten opplysning til deg: De aller, aller fleste mennesker har opplevd å bli avvist av noen de ville ha.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

memes-asian-aging-process.jpg

Skal du bytte henne ut da kanskje, når hun kommer i overgangsalderen. :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skal du bytte henne ut da kanskje, når hun kommer i overgangsalderen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Herr Otaku,

Det holder ikke å være pen. Det kommer din japanske kjæreste til å finne ut også. Å være snill, respektfull og varm er like viktig i Japan som i Norge.

Jeg regner med at dere har litt kommunikasjonstrøbbel nå, og at hun ikke vet hvem du egentlig er.

Du er bitter og hater kvinner - bare fordi de ikke ville ha deg på VGS?! The fuck er det? Jeg var også singel og nerdy på VGS, men jeg har da ingenting i mot et helt kjønn for det?! (eller begge, i mitt tilfelle)

Og bor du i Japan? Er dere nettkjærester etter å ha møttes der?

Hvis du gidder å flytte til Japan kan du få et flott liv som den unike hvite fyren som gadd å lære seg japansk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal man føle seg fæl fordi man har avvist folk? Jeg føler meg ikke slem selv om jeg har avvist et par gutter, det hadde vært mye verre at jeg hadde latet som jeg likte dem skikkelig bare for å være snill synes jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitterhet er vel omtrent det mest uattraktive som finnes, verre enn litt nerdetendenser, litt ekstra kilo eller problemer med kviser. Tar heller en litt kvisete nerd med kosemage (vel, jeg har jo faktisk det?) og ELSKER DET!

VGS er over, og alle de fleste forandrer seg til det bedre. Men det å bruke energien sin på å være bitter taper du bare på. Da er det ingen vinnere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal man føle seg fæl fordi man har avvist folk? Jeg føler meg ikke slem selv om jeg har avvist et par gutter, det hadde vært mye verre at jeg hadde latet som jeg likte dem skikkelig bare for å være snill synes jeg.

De avviste meg på sårende måter, og mange jenter på skolen behandlet meg som om jeg var spedalsk. Blikkene, kommentarene...

Ingenting gleder meg mer enn å se dem halvfeite å ulykkelige der de dytter på barnevogna mens de tenker på hvordan de i alle dager skal bestå fagene de strøk på VGS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...