AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Hei! Til navnefesten skal vi servere tapas. Vi blir 15 personer, og har bestilt mat fra et cateringselskap. Dette er hva vi har bestilt: Serranoskinke, ost, oliven, brød & alioli, kylling i hvitløk, albondigas (kjøttboller), marinert grillspyd, patatas bravas, dip Stekt chorizopølse Marinert scampi. I tillegg skal mannen min lage spansk tortilla. Holder dette, eller er det noe tilbehør eller andre retter som dere syns mangler? Lurte på om jeg skulle lage en grønn salat i tillegg?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Foccacia, aioli og guacamole. Jeg tror kanskje jeg ville servert en vegetarisk pai også, synes maten dere får bra cateringen var noe av tung av kjøtt. Og helt klart et par salater! Gjerne en enkel grønn og en tomat og mozzarellasalat.
Anneline80 Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Guacamole syns jeg blir feil, men er enig i at et par salatvarianter hører med. Ville også kjøpt noe ost (manchego er ganske vanlig, eller chevre med honning (og valnøtter?), og kanskje laget baconsurrede dadler. Saltbakte mandler er også veldig godt. Jeg er også glad i aspargesbønner med sjalottløk og sitron, eller kanskje en sennepsvinaigrette eller lignende. De smaker like godt kalde.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Dadler m/bacon, scampi og salat syns jeg mangler.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 - Aspagrges surret i skinke - Lefser med laks og phiadelfiaost.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå