Rararara Skrevet 5. juni 2012 #21 Skrevet 5. juni 2012 Og hun sluttet helt å kaste opp når hun ble snudd? Hvis det er så ille som du beskriver er det klart at foreldrene er nødt til å ta noen vurderinger, men jeg tror nok at det er en god del overdriver situasjonen litt, og heller bruker den som en unnskyldning. Jeg tror det er et veldig lavt antall barn som spyr etter fem minutter i bil, og sjansen for at disse skulle blitt radikalt mye bedre når de ble snudd er vel ikke så stor. Nei det vet jeg ikke siden de ikke bruker bil til vanlig. Ofte blir jo ungene bilsyke uansett hvilken vei de sitter og da bør jo valget være meget enkelt Jeg bare syntes de hadde slik et ekstremtilfelle av bilsyke at HVIS barnet ikke ble bilsykt om det ble snudd hadde jeg forstått at de gjorde det.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #22 Skrevet 5. juni 2012 Da hadde jeg heller latt bilen stå tror jeg. Ærlig talt. Hvordan tør du kjøre bil i det hele tatt
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #23 Skrevet 5. juni 2012 I Sverige sitter visst de fleste bakovervendt til de er fire. Blir norske barn virkelig mer bilsyke enn svenske? Hvordan man kjører kan ha ganske stor innvirkning på om passasjerene blir bilsyke. Brå bruk av gass og brems og skarpe svinger i høy fart er ikke spesielt behagelig eller økonomisk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå