Gå til innhold

Jeg har fått et problem!


coda

Anbefalte innlegg

Sitter her på jobb. Enda. Burde gått hjem. Eller jobbet litt. Men jeg har fått et problem: Jeg er blitt fullstendig hekta på KG... Første jeg gjør om morgenen, siste jeg forlater før jeg går...

Har noen samme følelse, har noen forsøkt avvenning? Er jeg den eneste? (Etter antall emner/svar her har jeg en mistanke om at vi er flere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner veldig godt hva du mener.

For mitt vedkommende gjelder dette internett generelt, og ikke bare KG. I perioder brukte jeg etter egen mening alt for mye tid med å surfe rundt, så det er liten tvil om at man kan bli hektet av et så sterkt medium som internett er.

Spesielt ille syns jeg det ble i perioden etter at jeg fikk bredbånd i hus, for da trengte man ikke lenger være bekymret for regningen som ville dukke opp.

Føler nå at jeg har bra kontroll på surfingen.

De av dere som lever i et parforhold bør være ekstra oppmerksomme dersom dere benytter time etter time foran pc'en. Husk at dere har en partner å ivareta et forhold til.

Ellers bør man etter min mening vurdere å skaffe seg profesjonell hjelp også for "nettavhengighet" om man rett og slett ikke klarer å holde seg unna.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også hektet. Fikk et innlegg her om jeg ikke gikk på skolen siden jeg alltid var her. Da fikk jeg meg en tankevekker!

Jeg er hekta, og har klart å få noen til å konvertere til disse sidene. De er hekta de også! icon_eek.gif

Jeg regner med at jeg går lei i og med at jeg er her hele tiden. Da blir det litt kjedelig når det aldri kommer nye innlegg... icon_smile.gif

Det går nok over for alle og enhver!

Klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...