Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Har noen problemer for tiden som det tar lang tid å løse. Kan ikke fortelle om det her. Vil unngå å bli gjenkjent hvis noen jeg kjenner leser her inne. Jeg har ingen å snakke med om dette. Har ikke noe nettverk. Trenger noen oppmuntrende ord bare. Er lei meg og får ikke sove.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Dette skjer meg mange av oss - det er kanskje ingen trost men det mange, mange mennesker der ute som sliter med forskjellige ting. Heldigvis er det meste ting som enten kan ordnes, eller hvor smerten blir mindre etterhvert. Det hjelper jo lite der og da (har akkurat blitt dumpa av mannen i mitt liv og er helt på felgen, så det hjelper så lite når folk sier at etterhvert blir det lettere, men det er jo egentlig sant.) Sender deg mange klemmer!!!
Gjest Applecore Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 til deg! Bekymringer har dessverre en lei tendens til å vokse seg store og skumle om natten... Noen ganger kan det lønne seg å skrive ned det man tenker på, f.eks lage en liste over det som er vanskelig eller noe sånt. Da får man på en måte "tømt" hodet litt, og det blir kanskje litt lettere å få sove.
Gjest ts Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Takk til dere som har svart. Det er sant at det blir verre om natta. Skal prøve å få sove om en halv time.
Hønekam Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Det er mye som kan være vanskelig å bære, å ha inni seg. Du er absolutt ikke alene om det og jeg skjønner godt at det er vondt. Bare husk at DU er verdt noe, det vil alltid være NOEN som er glad i deg og det finnes alltid HÅP.
Virina Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 TS, du skal få en stor og god klem fra meg Jeg sliter selv med angst og nedstemthet, så jeg vet hvor tungt og slitsomt det kan være.. Du er ikke alene, og om du skulle trenge noen å snakke med eller lufte tankene dine for, er du hjertelig velkommen til å sende meg en PM
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå