AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Jeg er ekstremt lite følsom nedentil. Kommer bare hvis jeg har klittvibratoeren på ful styrke, og da jobber jeg lenge.. Kommer aldri når hverken jeg eller typen koser med knappen. har prøvd alt. er det noe jeg kan gjøre for å bli mer følsom??? Hjelp!
Pepperkakesmulen Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Får man ikke tak i noe kremer eller noe på kondomeriet? Dra til en butikk og spør hvis du har mulighet? Lykke til!
Gjest kittycat Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Vet ikke om d er tilfelle med deg, men om man venner seg til hard styrke på vibrator f eks kan følsomheten forsvinne litt slik at det skal mer til
Gjest Janus Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Å slutte å bruke vibrator vil være en god start. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Det trenger ikke nødvendigvis å være at du er lite følsom. Før trodde jeg også at jeg var for lite følsom siden jeg aldri kom uten vibrator eller når kjæresten var til stede osv, men hos meg lå problemet mer psykisk. Var redd for å slippe meg helt løs sammen med han og trodde jeg uansett ikke kunne få orgasme uten hjelp. Men så bare prøvde jeg å lære meg selv å kjenne ble det mye bedre og nå kan jeg få multiorgasmer, også uten vibrator! Du må bare finne pusteteknikker, knipe i underlivet, prøve forskjellige metoder osv. Tok meg et år før jeg lærte meg å komme uten vibrator, så det tar litt tid.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er som deg.. må ha vibrator. Men jeg har hatt "vanlig" sex i flere år før jeg faktisk tok steget og kjøpte vibrator. så jeg er usikker på om å droppe den igjen vil funke.. jeg klarer å komme med fingrene selv hvis jeg gjør AKKURAT sånn og sånn. men det er veldig vanskelig med partner.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Det finnes måter du kan trene opp følsomheten på når det gjelder skjeden. Sexkurs, bøker eller instruksjonsvideoer kan lære deg hvordan du kan gjøre det
charactouy Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Jeg trodde at jeg ikke fikk til å komme annet enn med vibrator, men det var før meg møtte min nåværende Han tar meg til de villeste høyder med fingre, tunge og pikk - vibratoren er mer eller mindre pensjonert, bare ute og lufter seg en skjelden gang når Gubben ikke gidder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå