Gjest Turid H. Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Grunnet sykdom som jeg er under utredning for sliter jeg en del med dårlig matlyst og kvalme. Jeg vurderer å kjøpe meg noe protein shake pulver på iHerb, men ser det finnes så mange forskjellige typer at jeg ikke vet hva jeg burde velge. Håper dere kan anbefale noe som er glutenfritt og som gir meg de vitaminene jeg trenger.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 De pleier å smake gjødsel alle sammen. Klarer du å få i deg en smoothie i stedet? Du kan hive oppi en neve knuste mandler, det kan mette ganske godt.
Gjest pepperkake Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Disse er faktisk kjempegode! Smaker skikkelig god fyldig sjokolade, og har alt du trenger. Men er usikker på om det er gluten i dem. Du kan trykke på "vis ingredienser" og se.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Proteinshake er ikke erstatning for mat. De inneholder, som navnet sier, stort sett bare protein. De har ikke de vitaminene og mineralene du trenger, eller de sunne fettsyrene. Om du virkelig ikke får i deg noe bør du heller gå for en meal replacement. Aller best er det om du, som foreslått over, lager smoothie. Flytende kalorier metter mindre enn fast føde, og om man sliter med matlysten er det lettere å drikke enn å spise. Bruk masse frukt og bær, gjerne grønnsaker, og yoghurt/kesam. Ha gjerne frø/nøtter i, og ta tran. Multivitamin kan også være en idé.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 NOKA-shakene er faktisk gode.De blandes med melk og inneholder vitaminer og mineraler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå