Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å dra på rideferie, muligens noe slikt:

Min lenke

Er det noen som har erfaringer med slik ferie? Hvem har dere reist med, hvordan var det, vil du anbefale arrangøren du brukte?

Det er en stund siden jeg har ridd, og jeg kommer nok til å melde meg på en tur for middels gode ryttere, jeg er litt bekymret for at det skal bli litt voldsomt, men en tur for nybegynnere sammen med noen som nesten ikke har ridd tidligere tror jeg blir veldig kjedelig.

Jeg skal forøvrig reise alene da jeg ikke har venner som er hesteinteresserte nok til å prioritere slik tur.

Det hadde også vært hyggelig å bli kjent med andre som tenker på å ta en slik tur, evt. dra på samme tur :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hah, vi skrev to emner om samme tema, på samme tid! Ikke verst :)

Skrevet (endret)

Oj, det er godt gjort :fnise:

Edit for å legge til: ganske likt utgangspunkt for trådene også.

Endret av Ixnay
Skrevet

Kanskje vi skal slå våre krefter sammen? :)

Skrevet

Det synes jeg vi skal gjøre :)

Skrevet

Har aldri vært på rideferie, men har vært på andre turer med xxl.

Er strålende fornøyd med xll adventures, sett bort fra den skjeve reiselederen som var dugelig underernært på kjødelig omgang.

XXL var veldig seriøst og leverte det de lovde :)

Skrevet

Når tenker dere å dra? Jeg syns også det virket veldig spennende og kjekt, og de fleste jeg kjenner er ikke spesielt intr i hest.. :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kjenner flere som har ridd på turer i Frankrike og Spania og de elsker de turene.

De fleste jeg kjenner har reist med "häst og sportresor" i Sverige, men tror XXL har samme samarbeide som de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...