kissmequick Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Hei En gang i tiden var jeg flink til å ri, men nå har jeg omtrent ikke sittet på en hest på ett tiår.. Leker litt med tanken å dra på en ukesleir i irland, eller ett annet land, der jeg kan ri på tur hele dagen, hele uken.. Noen som har erfaringer med noen gode? Har funnet noen alternativer, men ingen nevner priser eller datoer.. Setter pris på alt av erfaringer og tips
Fandenivoldsk Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har vært i Sligo hos Island View Riding Stables. Dro gjennom Hästsportresor.se. Fint opplegg, anbefales herlige hester, hyggelige mennesker og fantastiske turer!
kissmequick Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2012 Hvor mye betalte du for en uke? Og hvor stor var gruppen du var med?
Fandenivoldsk Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Var kun jeg og pappa som var faste gjester på pensjonatet den uka men gruppene vi red ut med var på mellom 5 og 10 personer hver dag. Husker ikke helt hvor mye vi betalte, rundt 7500 kr per person tror jeg. Pluss flybilletter til Dublin og tog til Sligo.
kissmequick Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2012 Tusen takk for svar:) ser på hastresor nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå