AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Hva sjokolade liker du best? Blir nok melkesjokolade her
Sunshower Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Jepp, vanlig standard freia melkesjokolade er den beste. Den blir jeg aldri "lei" av, namnam
Ixnay Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Åh det kommer jo ann på hvilket humør jeg er i, men jeg kjøper vel oftest stratos, så da må vel det være favoritten.
Vulpes Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Freia melkesjokolade er en god klassiker jeg aldri blir lei. Men melkesjokoladen med kvikk lunsj er også skummelt god! Samt Freia Premium 70%, og nesten alle Lindt-sjokoladene. Og belgisk sjokolade da, NAM! EDIT: Og ja, Freia melkebart er også nyyyydelig. Endret 3. juni 2012 av Tonje!
Gjest Meridius Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Helnøtt, Stratos, Smash i pose, Kvikklunsj, Crispo, Daim, Twix, Lion, Toblerone, Hvit Toblerone (Blir fort lei).
Vulpes Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Helnøtt, Stratos, Smash i pose, Kvikklunsj, Crispo, Daim, Twix, Lion, Toblerone, Hvit Toblerone (Blir fort lei). Aah, hvordan kunne jeg glemme Toblerone - det er supergodt!
Gjest gjest17 Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Smash, helt klart :-) Men vanlig Freia melkesjokolade er ikke å forakte heller :-)
Brunhilde Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 Alle! Så lenge det ikke er rosiner i... Jeg elsker sjokolade, helst mørk - og gjerne med fyll, men spiser altså alt, bare det ikke er rosiner eller annen tørket frukt i den. 1
enogto Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 Walters mandler. Nam! Andre favoritter: Bounty, kvikk lunsj, M og ren melkesjokolade. 1
Anglofil Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 * Kjekskuler, som ikke finnes lenger. * Marabou Digestive, overtatt etter Kjekskuler, dog ikke like god. * Smash * Bringebærgele fra Nidar * Stratos med nøtter, den gang den fantes. * Freia Premium mørk sjokolade og mousse * Kvikk Lunsj * Fruktnøtt * Firkløver * Toppris * Peanøttkubbe * Snickers * Freia påskeegg * Disney-sjokolade, med både brun og hvit sjokolade. Mvh Yvonne
Gjest Borghild Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 Smash Freia Melkesjokolade Firkløver Stratos Toppris Japp Walters mandler
tette-nette Skrevet 3. juni 2012 #15 Skrevet 3. juni 2012 Melkesjokolade med kvikklunsj Freia melkesjokolade Smash Mørk sjokolade med jordbær inni det er favorittene her
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #17 Skrevet 3. juni 2012 min favoritt er SMIL....kjøper det hver helg ( helst en 2-pakning)
belle_ Skrevet 3. juni 2012 #18 Skrevet 3. juni 2012 Smash i pose, uten tvil! Den nye med karamell er ganske god
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå