Gå til innhold

Anger management funker ikke!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden oktober 2011 gått til psykolog, pga jeg er så sint/deprimert. Eller sinnemestring som det heter på norsk. Men jeg klarer fortsatt ikke kontrollere sinnet mitt, er like sint :( Syns derfor ikke det hjelper. Har gått gjennom barndommen min blabla men jeg klikker i vinkel hele tida for det..

Hva gjør jeg? Fins det håp? Vil ikke være så sint, er nok derfor jeg er singel og, ingen vil vel ta kontakt med en som har et tordenfjes :(

Kan antidep funke?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tips?

Kan antidep funke mot mine problemer? Psykologen foreslo Cipralex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble mindre sint på Cipralex. Prøv det.

AnonymBruker
Skrevet

Mosjonerer du? Får du litt inntrykk og opplevelser i hverdagen slik at du liksom ikke koker opp innvendig?

• Liker 1
Skrevet

Neineineineinei,ikke begynn på antidepressiva. Det finnes metoder som er enklere: tell til ti,gå en lang tur,gjør noe du liker å gjøre som gjør det glad. Sinne er bare en følelse,og følelser skal samhandle med fornuft,ikke overstyre fornuften. Det samme gjelder feks sjalusi, hvis det var at du byttet ut sint med sjalu ville du tenkt at du trengte antidepressiva,eller ville du tenkt at du må kvitte deg med "sjalusimonsteret"?

Mange tror at de er deprimert feks hvis de ikke orker noe,og er nedfor hele tiden,enten er de deppa eller har ME,men det kan også hende at kroppen mangler ensensielle vitaminer som feks b eller d vitamin,eller kanskje personen har mangel på jern.

AnonymBruker
Skrevet

Hm, ser noen av dere anbefaller Cipralex, andre ikke.. Jeg trener ja, 3-4 ganger i uka. Men nå er jeg syk så får ikke gjort stort. Jobben frustrerer meg og, så mulig det bidrar til sinnet. Å telle til ti funker dårlig på meg. Prøver andre teknikker nå, som å se for meg at en person jeg er sint på sitter og fiser eler noe. Humor kan funke.

Vitaminer ja, skal teste det. Bare sånn multivitaminer da eller? Har testet meg hos lege, mangler ikke jern eler noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

tell til ti? ærlig talt, det rådet fungerer for barn. Kanskje du må bytte psykolog?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...