Gå til innhold

Betatt av... Justin Bieber

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå som Justin Bieber var i Norge, har det jo stått veldig mye om han på nettavisene osv. Det fanget interessen min, og jeg tror jeg leste alle artiklene som var om han i forskjellige aviser. Etterhvert begynte jeg å følge han på twitter, og jeg ble bare mer og mer avhengig av å følge med på hva han gjorde og å lese om han. Dette har tatt helt av, og jeg bruker fritiden min på å lese om han. Jeg drømmer om han om natten, og jeg tenker på han veldig mye...

Jeg hører ikke på musikken hans, utenom den nye sangen "Boyfriend" som jeg hører på innimellom.

Men det er noe med han som tiltrekker meg. Han gjør meg også trist, siden jeg vet dette ikke kommer til å gå noen vei. Jeg gjør det bare verre for meg ved å "stalke" han.

Hva skjer med meg, er dette normalt?? Og hva skal jeg gjøre for å få han vekk fra tankene?

Og dette er ikke typisk meg. Har faktisk aldri skjedd før. Hører vanligvis på indie og rock, og liker ikke gutter som han (utseendemessig)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LØP!

Neida, tror dette kan være normalt, går nok over ska du se!

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

BLIR SÅ OPPGITT OVER ENKELTE! Justin Bieber har talent. Sjekk her, han startet med en GITAR og en DRØM.

Han er ingen drittsekk, han er sikkert møkk lei fans noen ganger, men det hadde alle vært. Han hadde aldri hatt suksess om han ikke var flink. Dere hater uten grunn? Hva har han gjort dere?

Han synger live, noe de fleste kjendiser ikke våger å gjøre en gang. kun de som kan synge, synger live uten playback. Han sang de nye sangene sine playback i oslo, to-tre sanger, men ellers er alt live.

Man kan ikke læres opp til å synge. Jeg kunne aldri klart å synge bra, talent er noe som er medfødt.

Anonym poster: 36cd226de2ec4f04c4e2f31b0b065fe1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er ingen drittsekk, han er sikkert møkk lei fans noen ganger, men det hadde alle vært. Han hadde aldri hatt suksess om han ikke var flink. Dere hater uten grunn? Hva har han gjort dere?

Det er ingen som har utrykt hat for Justin i denne tråden, men vanligvis vil jeg tro de du refererer til "hater" han fordi alle jentene er gale etter han.

Anonym poster: 0c99e7acb3fd54f94e7dc067210ee478

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kan å synge, men det vil ikke si at sangene han synger er bra.

Anonym poster: 278a3c5c41b7ebd2b8fb71b6d371ee62

Gjest Reza08
Skrevet

Han synger ikke bra, og sangene hans er heller ikke bra. Musikken som var på 60,70,80 tallet, og delvis 90 og 00 tallet er bra musikk.

Gjest Reza08
Skrevet

Det med at du er så betatt av han er nok en forbigående tanke. Ikke tenk så mye på han, så går det nok over om ikke lenge.

Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig for en jente/kvinne å bli betatt av en gutt som ser ut som en 12 år gammel jente. Han EIER JO IKKE maskulinitet i det hele tatt!! Men det er meg da...

• Liker 1
Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Smaken er som baken,delt i to:)

Er ikke fan av han selv, men ingen kan si at han ikke har

et talent!

Han er jo en ungfole enda,da folkens:p hva er han? 18? Det er ikke alle som har hårvekst i den alderen:) gi han litt tid! Hehe

AnonymBruker
Skrevet

Haha, festlig med alle som sier han ser ut som en jente/12 år/annet tull.

Ble overrasket da jeg så hvor mye han hadde vokst opp i vinter.. Han har blitt veldig kjekk :) Ikke det verste å være betatt av!

Anonym poster: 9a3b3044473cafb1d7affe995324f975

Skrevet

Haha, festlig med alle som sier han ser ut som en jente/12 år/annet tull.

Ble overrasket da jeg så hvor mye han hadde vokst opp i vinter.. Han har blitt veldig kjekk :) Ikke det verste å være betatt av!

Anonym poster: 9a3b3044473cafb1d7affe995324f975

Han kommer nok aldri til å "vokse opp". Gutter som har slike fjes har de som regel maaange år. Tipper han ser mer normal ut når han bikker 30 og får en rynke eller 2 i det såpeglatte fjeset.

Gjest Reza08
Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig for en jente/kvinne å bli betatt av en gutt som ser ut som en 12 år gammel jente. Han EIER JO IKKE maskulinitet i det hele tatt!! Men det er meg da...

Helt enig der, ser ikke akkurat ut som noen strong-man. I tillegg ser han ut som en transe.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men han SER ut som en 12-åring, så enkelt er det! Men for all del.. Da jeg var 10 var jeg forelsket i Columbo, så det må jo få gå begge veier?

Anonym poster: 44d072819381cd3cc4b100327e6c0187

• Liker 2
Skrevet

Haters gonna hate :fnise:

Skrevet

BLIR SÅ OPPGITT OVER ENKELTE! Justin Bieber har talent. Sjekk her, han startet med en GITAR og en DRØM.

Han synger live, noe de fleste kjendiser ikke våger å gjøre en gang. kun de som kan synge, synger live uten playback. Han sang de nye sangene sine playback i oslo, to-tre sanger, men ellers er alt live.

Man kan ikke læres opp til å synge. Jeg kunne aldri klart å synge bra, talent er noe som er medfødt.

Anonym poster: 36cd226de2ec4f04c4e2f31b0b065fe1

Saa lenge man ikke er tonedoev, kan man fint laeres opp til aa synge... Hva gjoer dette innlegget i denne traaden, foresten? Det var ingen som hadde nevnt noe negativt om han, foer innlegget ditt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forresten du ts, idag klokken 19.55 sender nrk3 Justin Bieber live fra Oslo =)

Anonym poster: 44d072819381cd3cc4b100327e6c0187

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også litt betatt av han,selv om jeg er 10 år eldre å har kjæreste. Herreguud.. han er søt da men er jo egentlig ikke min type i det hele tatt,alt for ung å liker ikke musikken spesielt mye heller. Må være noe galt.. kanskje de hypnotiserer oss for å tjene penger!

Det går sikkert over.

Anonym poster: cb6cff6a18141d53a5076df80d1b73c3

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer nok aldri til å "vokse opp". Gutter som har slike fjes har de som regel maaange år. Tipper han ser mer normal ut når han bikker 30 og får en rynke eller 2 i det såpeglatte fjeset.

Skjer med at du har så mye i mot han da? Han er da bare en ung gutt, la han synge og gjøre det han vil med utseendet sitt. Kan ikke akkurat klandre han for hvordan han ser ut, og han er da ikke stygg - kjekk nok den gutten.

Blir så lei av sånn negativ piss her inne, som kommer fra sånne sure mennesker som deg.

Anonym poster: 035c5b66b360906ce881a1dd21bc5682

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner blir missunnelig på kroppen hannes og oppmerksomheta han får.

Anonym poster: 8dc8b0dae81afb3540a11c3d7709affb

Skrevet

Hvor gammel er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...