Gå til innhold

Valp i do!


Labella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy faan, sånt gjør meg forbanna.

Det burde vært skuddpremie på dyreplagere! :evil:

Stakkars liten valp, han kunne fått vokst opp hos oss.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Fy faen for noen mennesker. :evil:

Kan vel ikke være så forbanna vanskelig å ta med seg dyret til veterinæren om en ikke vil ha det. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Derfor synes jeg folk burde gjennomgå kurs før de skaffer seg en hund. Dette burde vært obligatorisk for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Derfor synes jeg folk burde gjennomgå kurs før de skaffer seg en hund. Dette burde vært obligatorisk for alle.

Det jobbes med en lov om noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor synes jeg folk burde gjennomgå kurs før de skaffer seg en hund. Dette burde vært obligatorisk for alle.

Ja, det er jeg enig i.

Men det spørs om kursing hjelper når folk er riv ruskende gale psykoer!

Det er vel ikke "uvitenhet" som gjør at folk gjør sånt ? De må jo ha noen skruer løs en plass ?

Fy faen! :evil:

Håper de får dårlig samvittighet og lider for sine gjerninger resten av livet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å strigrine jeg. Her er jeg som elsker hunder og min store sorg er at vi ikke kan skaffe oss hund på noen år....mens andre tror tydeligvis at de kan gjøre hva de vil med dyr. Blir så forbanna og provosert :kjempesinna: Kunne tenkt meg å stappe de som gjør sånt nedi en dass også. De bør være ufattelig glad for at jeg ikke var tilstede da de gjorde det...hater sånne folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:cry: Hva er galt med folk? Hvorfor skal man være egoistisk og velge den beste løsningen for seg selv når man kan tenke på noe annet også.. Håper de svina blir tatt. :evil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...