Labella Skrevet 3. februar 2004 #1 Del Skrevet 3. februar 2004 Fy søren så grusomt! http://www.bt.no/forbruker/kjaeledyr/article231620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. februar 2004 #2 Del Skrevet 3. februar 2004 Fy faan, sånt gjør meg forbanna. Det burde vært skuddpremie på dyreplagere! :evil: Stakkars liten valp, han kunne fått vokst opp hos oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. februar 2004 #3 Del Skrevet 3. februar 2004 Fy faen for noen mennesker. :evil: Kan vel ikke være så forbanna vanskelig å ta med seg dyret til veterinæren om en ikke vil ha det. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #4 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg blir så sint :evil: Skulle ønske jeg kunne fått en time alene samme en som gjør slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #5 Del Skrevet 3. februar 2004 Derfor synes jeg folk burde gjennomgå kurs før de skaffer seg en hund. Dette burde vært obligatorisk for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #6 Del Skrevet 3. februar 2004 Derfor synes jeg folk burde gjennomgå kurs før de skaffer seg en hund. Dette burde vært obligatorisk for alle. Det jobbes med en lov om noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 3. februar 2004 #7 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg blir helt kvalm jeg, stakkars, stakkars lille dyr...Burde vært obligatorisk "kurs" ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 3. februar 2004 #8 Del Skrevet 3. februar 2004 Derfor synes jeg folk burde gjennomgå kurs før de skaffer seg en hund. Dette burde vært obligatorisk for alle. Ja, det er jeg enig i. Men det spørs om kursing hjelper når folk er riv ruskende gale psykoer! Det er vel ikke "uvitenhet" som gjør at folk gjør sånt ? De må jo ha noen skruer løs en plass ? Fy faen! :evil: Håper de får dårlig samvittighet og lider for sine gjerninger resten av livet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 4. februar 2004 #9 Del Skrevet 4. februar 2004 :o At folk klarer å gjøre noe slikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. februar 2004 #10 Del Skrevet 4. februar 2004 Folk får seg til å gjøre omtrent hva som helst med dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 4. februar 2004 #11 Del Skrevet 4. februar 2004 :evil: har ikke ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 5. februar 2004 #12 Del Skrevet 5. februar 2004 Begynte å strigrine jeg. Her er jeg som elsker hunder og min store sorg er at vi ikke kan skaffe oss hund på noen år....mens andre tror tydeligvis at de kan gjøre hva de vil med dyr. Blir så forbanna og provosert Kunne tenkt meg å stappe de som gjør sånt nedi en dass også. De bør være ufattelig glad for at jeg ikke var tilstede da de gjorde det...hater sånne folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. februar 2004 #13 Del Skrevet 5. februar 2004 skulle gjerne ha fingrene i dette mennesket som har gjort dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 6. februar 2004 #14 Del Skrevet 6. februar 2004 Så onde folk kan være....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 8. februar 2004 #15 Del Skrevet 8. februar 2004 helvete helvete helvete helvete :evil: :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #16 Del Skrevet 19. februar 2004 Og så fikk ei jente en baby i do... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. februar 2004 #17 Del Skrevet 20. februar 2004 æsj, klarte ikke å lese alt men jeg lest nok!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #18 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva er galt med folk? Hvorfor skal man være egoistisk og velge den beste løsningen for seg selv når man kan tenke på noe annet også.. Håper de svina blir tatt. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå