Gå til innhold

MILFS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Poster den her og, siden jeg ikke er helt sikker på hvor den burde ligge)

Jeg "driver på" som er 19 år, og i går kom vi innpå et samtaleemne om MILFS. Han forklarte hvor godt han likte det, at det var hans største drøm å ha sex med mammaer som har store pupper og lyst blondt hår.

Jeg følte meg ikke akkuratt bedre da jeg har små pupper, brunt hår og egentlig ikke særlig høy. :tristbla:

Jeg spørte han om han kunne fantasert om en mamma om han var på besøk hos noen(og da hinta jeg spes til den gangen han skal møte mamma). Han sa definitivt ja.

Jeg kjente at det stakk inni meg, og at jeg nesten mista litt lysten på han. Ble rett og slett fysisk kvalm av å tenke på det, og klarer nesten ikke tenke på noe annet enn at han kanskje tenner mer på det enn meg.

Hva skal jeg gjøre?? Er det sånn at alle gutters drøm er å ha sex med MILF?? (Dere er kanskje eldre enn 19, men svar for da dere var 19)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

Hadde mange drømmer og fantasier når jeg var 19 men var aldri så tåpelig at jeg blottla alt for dama, det er direkte dårlig gjort. Hvite løgner, temaskifte og fornektelse er naturlige begreper og ingredienser i en ung manns liv, ihvertfall når han velger å være i et forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Tror du skal være mer bekymret for hans manglende sosiale intelligens enn at han skal knulle moren din.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å si sånt! Gutten eier verken oppdragelse eller antenner - dropp ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere. :)

Ja, jeg syns han kunne holdt det der for seg selv. Jeg har ikke sagt noe om hvor såret jeg ble av å høre det, og vet ikke helt om jeg skal det heller.

Noen fler innslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, ja det var virkelig en dealbreaker.

Det er noe med en slik holdning som bare er så utrolig lite givende og for meg utrolig usmakelig.

Jeg hadde takket for meg, men sagt nei takk!

Tatt jakka i gangen og gått. Usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jeg ikke giddet å bruke tiden min på faktisk.

Jeg ville overlatt ham til å sjekke opp gamle damer. Så får han se hvor langt han kommer med de.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Ja unge menn er som regel som igler på oss eldre .

Har til og med fått brev fra gutter ned i 12 årsalderen på face! Skremmende! Også ute på byen er de helt i hundre.

Og kompisene til sønnen min har i fylla skrevet fine ting til meg. Nesten ekkelt.. Var en venn som ble forelsket i meg og hang på døra titt og ofte, selv om sønnen min ikke var hjemme. Bad meg ut og slikt. Jeg sa tilslutt klart ifra at han var alt for ung og at han var kompisen til sønnen min så han burde konsentrere seg om det og ikke om meg!

Jeg ville droppet den typen din var jeg deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innslag, dere. :)

Ja, uff. Det var skikkelig ekkelt å tenke på.

Jeg tenker at det er jo greit å ha fantasier, ingen kan jo styre hva de tenner på, men å si det til meg var drøyt.

Fikk ikke akkuratt god selvtillit av det nei. :sjenert::snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

Hva skal jeg gjøre?? Er det sånn at alle gutters drøm er å ha sex med MILF?? (Dere er kanskje eldre enn 19, men svar for da dere var 19)

Ikke alle, men mange gutter er keen på det. Har selv også vært lysten på deilige voksne damer (i tilegg til jevnaldrende) helt siden jeg ble kjønnsmoden. :sjenert:

Milf står for 'mother i'd like to fuck' eller noe sånt.

Endret av Vanemagi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Han hadde jeg ikke giddet å bruke tiden min på faktisk.

Jeg ville overlatt ham til å sjekke opp gamle damer. Så får han se hvor langt han kommer med de.. :rolleyes:

Gamle damer i 30-årene :fnise: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EasyRider

Glem mammaen din. Det var du selv som dro henne inn i dette. Hadde han likt noe annet enn MILF så hadde du også hatt slekt/familie/venner i samme gruppe.

Du spurte hva han likte. Han var veldig ærlig med deg og sa det til deg og du ble sur. Hvis han ikke hadde svart så hadde du kanskje også blitt sur.

Du har sikkert også selv noen fantasier i hodet (Se topp 10 listen nederst) som du ikke turde å si til han fordi du blottlegger deg selv og han kan da dømme deg.

Så hvorfor dømmer du han? :plystre:

Her er topp 10 kvinners erotiske fantasier:

#1 The rape fantasy

#2 Being a stripper

#3 Role reversals

#4 Group sex

#5 A gorgeous woman

#6 Exhibitionism

#7 Submissive mate

#8 Dominatrix

#9 A stranger in the bedroom

#10 Come and get me, boys!

Her er topp 10 menns fantasier:

#1 Threesomes!

#2 Prostitution

#3 Role playing games

#4 Women who are off-limits (Sikkert MILF'er og mammaer++)

#5 Exotic locations

#6 Caught in the act

#7 The stranger

#8 Voyeuristic pleasure

#9 The dominatrix

#10 The Virgin

Kilde: Lovepanky.com

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

(Poster den her og, siden jeg ikke er helt sikker på hvor den burde ligge)

Jeg "driver på" som er 19 år, og i går kom vi innpå et samtaleemne om MILFS. Han forklarte hvor godt han likte det, at det var hans største drøm å ha sex med mammaer som har store pupper og lyst blondt hår.

Jeg følte meg ikke akkuratt bedre da jeg har små pupper, brunt hår og egentlig ikke særlig høy. :tristbla:

Jeg spørte han om han kunne fantasert om en mamma om han var på besøk hos noen(og da hinta jeg spes til den gangen han skal møte mamma). Han sa definitivt ja.

Jeg kjente at det stakk inni meg, og at jeg nesten mista litt lysten på han. Ble rett og slett fysisk kvalm av å tenke på det, og klarer nesten ikke tenke på noe annet enn at han kanskje tenner mer på det enn meg.

Hva skal jeg gjøre?? Er det sånn at alle gutters drøm er å ha sex med MILF?? (Dere er kanskje eldre enn 19, men svar for da dere var 19)

Hvorfor driver du og stiller spørsmål når du ikke tåler å høre svaret? :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest test123

Ja unge menn er som regel som igler på oss eldre .

Har til og med fått brev fra gutter ned i 12 årsalderen på face! Skremmende! Også ute på byen er de helt i hundre.

Og kompisene til sønnen min har i fylla skrevet fine ting til meg. Nesten ekkelt.. Var en venn som ble forelsket i meg og hang på døra titt og ofte, selv om sønnen min ikke var hjemme. Bad meg ut og slikt. Jeg sa tilslutt klart ifra at han var alt for ung og at han var kompisen til sønnen min så han burde konsentrere seg om det og ikke om meg!

Unge menn liker som regel å se på pene jenter/kvinner og fantasere om dem, men det du beskriver er jo veldig spesielt. Når flere har tatt kontakt med deg så ville jeg tenkt meg om hvordan jeg oppførte meg. Vet det er frekt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Unge menn liker som regel å se på pene jenter/kvinner og fantasere om dem, men det du beskriver er jo veldig spesielt. Når flere har tatt kontakt med deg så ville jeg tenkt meg om hvordan jeg oppførte meg. Vet det er frekt å si.

Oppføre meg? Så nå er det min skyld at unge gutter sender flørtebrev på face og meldinger i fylla? Jeg har låst profil så ingen kan gå inn på min profil! Det eneste de ser er profilbildet!

Så de kan da umulig vite hvordan jeg oppfører meg i virkeligheten. Og om du mener ovenfor vennene til min sønn, så oppfører jeg meg helt normalt!!

Snakk om å gi meg skylden for at jeg har unge menn etter meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...