Gå til innhold

Introvert vs. ekstrovert

56 stemmer

1. 1. Hva er du?

• Introvert
      42
    • Ekstrovert
      7
    • Vet ikke/blanding
      7

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser du på deg selv som ekstrovert eller introvert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gagaen
Skrevet

Introvert , absolut . Og beste tegnet på de ter at jeg må ha alenetid for å hente energi ..

Skrevet

Jeg er introvert. Lader batteriene når jeg er alene, og er veldig glad i å analysere og dagdrømme for meg selv.

Skrevet

Jeg er nok en introvert. Jeg er hverken spesielt blyg eller har dårlig selvtillit, men jeg er en rolig og privat person som blir veldig fort lei og sliten av å være sosial hele tiden. Jeg liker å dra på fester eller arrangementer i ny og ne (og jeg liker å være med vennene mine), men føler ofte at jeg må ha en dag eller to for å puste ut og å gjenvinne energien etter å ha vært sosialt aktiv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

sikkert mest introverter på et forum..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjenert ovenfor nye mennesker, mennesker jeg ikke føler kjemi med og mennesker jeg føler meg utrygg på. Med andre ord er jeg sjenert og engstelig ovenfor veldig mange.

De få menneskene jeg klarer å slappe av med, og er trygg på, er jeg veldig utadvent med. Særlig nærmeste familie inngår i denne kategorien. Jeg elsker å snakke, lufte tanker og synspunkter.

Jeg liker ikke å være sosial bare for å være det, og blir sliten av å være sammen med mennesker som ikke gir meg noe. Jeg er kresen på folk.

Vet ikke om jeg kan kalles introvert eller ekstrovert.

Skrevet

Ekstrovert. Jeg blir stresset og i dårlig humør hvis det går for lang tid uten at jeg har folk rundt meg.

Skrevet

Jeg er en mellomting mellom de to, så jeg må si vet ikke :P

Skrevet

Ekstrovert, tror jeg.

Pga. sykdom må jeg hvile mye som også betyr at jeg er mye alene, og jeg trives i mitt eget selskap. Men elsker å være sosial, og hadde jeg vært frisk og hatt normal mengde energi hadde jeg nok vært med venner og folk så mye som mulig.

Skrevet

Virker nok mer sosial enn jeg egentlig er :ler:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg er ganske introvert. Dessverre har jeg noen ganske sosiale venner som er ekstroverte som bare F og som MÅ være rundt noen hele tiden. Ganske synd da jeg ikke liker å være med folk i mer enn noen dager i uka, og sånne folk som ikke takler sitt eget selskap blir gjerne litt grinete om jeg ikke svarer telefonen. Har prøvd å forklare hvorfor jeg ikke gidder, men da blir folk litt sånn "... så, du liker ikke mennesker?" o_0 Gaaad.

Kunne jo ha blitt litt mer sosial og gjort flere ting, men hvorfor styre rundt med ting man ikke liker? Jeg trives i mitt eget selskap og liker å ha det lugnt og fint rundt meg. Jeg sitter heller på pcen med katten ved siden av meg enn å løpe rundt i sentrum med venninner :sjenert:

Skrevet

Introvert.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg er introvert. Om ikke jeg må ha helt alenetid for å hente meg inn, så trives jeg mye bedre med filmkveld eller bare å være sammen med kjæresten i stedet for på fest eller sammen med mange andre. Jobbsammenkomster er særlig stress!

Med de nærmeste vennene mine er jeg utadvent, men jeg trives likevel best med å sitte sammen med folk - jeg trenger ikke å være midtpunkt.

Skrevet

Klart introvert, selv om jeg tror folk vil beskrive meg som utdvendt og sosial. Trenger bare godt med tid alene "mellom slagene". :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...