AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Hei! Skal to uker til Cala D'or på Mallorca med samboeren min i sommer. Lurer derfor på hvor mye penger vi bør ha med oss hver. Jeg tenker at om vi har med 10.000 hver burde det holde. Hvordan er prisnivået på dette stedet? Mat, shopping, utflukter? Kan noen fortelle litt om hvordan det er å være på ferie der og hva det er å finne på?
Mischa Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Vi bodde i nærheten av Palma i fjor, men leide bil og kjørte blant annet til Cala D'Or. Jeg vil si at Cala D'Or virket som et søtt og koselig lite sted og jeg kunne godt hatt base der, men hvis dere skal være der i to uker ville jeg leid bil i 4-5 dager, for Cala D'Or er ganske lite. Det virket ikke som det var spesielt mye å gjøre der utover bading i de små søte vikene. Det var et par gater med butikker og noen gågater med barer og restauranter. Jeg tror også det er en liten havn med flere restauranter, men utover det virket det ikke som det var veldig mye å se og gjøre akkurat der. Leier dere bil får dere utforsket hele øya og det er mye flott å se!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Vi bodde i nærheten av Palma i fjor, men leide bil og kjørte blant annet til Cala D'Or. Jeg vil si at Cala D'Or virket som et søtt og koselig lite sted og jeg kunne godt hatt base der, men hvis dere skal være der i to uker ville jeg leid bil i 4-5 dager, for Cala D'Or er ganske lite. Det virket ikke som det var spesielt mye å gjøre der utover bading i de små søte vikene. Det var et par gater med butikker og noen gågater med barer og restauranter. Jeg tror også det er en liten havn med flere restauranter, men utover det virket det ikke som det var veldig mye å se og gjøre akkurat der. Leier dere bil får dere utforsket hele øya og det er mye flott å se! Det skal vi nok gjøre Hvordan var prisene på Mallorca i fjor?
Mischa Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Det skal vi nok gjøre Hvordan var prisene på Mallorca i fjor? Sent svar, men det varierte litt fra hvor vi var. Inne i Palma er det ganske høyt, men synes også kvaliteten er bedre på mat og drikke Hovedretter kostet fra 14-25 euro! Anbefaler restaurantene til Marc Fosh; Simply Fosh, Misa Braseria og Tasca de Blanquerna. Alle disse har veldig rimelige 3-retters menyer til lunsj for 20 euro og under! Topp mat til en billig penge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå