AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Hei Har fått henvising fra lege til fysioterapeut pga ryggplager. Har nå prøvd å google for å finne passende fysioterapeut? Noen som har noen anbefalinger? Bor sentralt i Oslo så kan komme meg greit rundt, men stedet bør ligge tilgjengelig med offentlig kommunikasjon (helst T.bane) og gjerne ikke ha venteliste som er lang som et vondt uår...
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 noen som har erfaring fra noen som er OK? Eller vet hvem som tar i mot henvisinger?
Gjest anonym Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Hei. Om du går inn på oslo kommune sine hjemmesider vil jeg tro det ligger det. Det gjør i alle fall det i min kommune..
Kine28 Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har vært veldig fornøyd med disse: storo Men det er mulig det er noe ventetid der ...
Gjest gjestedame Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Hei Har fått henvising fra lege til fysioterapeut pga ryggplager. Har nå prøvd å google for å finne passende fysioterapeut? Noen som har noen anbefalinger? Bor sentralt i Oslo så kan komme meg greit rundt, men stedet bør ligge tilgjengelig med offentlig kommunikasjon (helst T.bane) og gjerne ikke ha venteliste som er lang som et vondt uår... Jeg har god erfaring både med Hans og Olaf fysioterapi (Torggata Bad), der det er mange fysiotereapeuter, og med Valhall (ved Valle Hovin, T-bane til Helsfyr, eller buss 21)).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå