Gå til innhold

Pastasaus som skal koke leeeeenge...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå når ferien nærmer seg, har jeg tenkt å koke opp endel pastasaus som jeg kan fryse ned i porsjoner. Er det noen som har oppskrift på en knallgod saus av den italienske typen, som skal koke i timesvis? På forhånd takk:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ludovie
Skrevet

Jeg har ikke prøvd den selv, men jeg er helt overbevist om at oppskriften nederst i denne artikkelen er veldig god. Jeg synes at hun som skriver denne serien for The Guardian er utrolig dyktig, og det er jo dessuten tydelig at hun går grundig til verks i alt hun gjør. :)

Skrevet

Tusen takk for tips, det var interessant å lese:-)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Super lenke :)

Min bolognese koker jeg med rødvin, ellers var de hyggelig like :)

Ett lite tips (av egen erfaring) kyllinglever er det virkelig mye smak i, så om du ikke er så veldig glad i akkurat smaken av kyllinglever så bruk oppskriften uten kyllingleveren. Det går helt fint :)

(Lille-pus er ikke såå veldig glad i kyllinglever :sjenert: )

Skrevet

Er ikke så glad i lever, nei, så min blir nok uten!

Gjest Ludovie
Skrevet

Hehe, jeg er heller ikke spesielt glad i lever. Samtidig så liker jeg leverpostei (og der er det jo stort sett svinelever det dreier seg om, som jo er kraftigere på smak enn kyllinglever), og dessuten inneholder denne oppskriften bare en veldig liten andel lever.

(Sier ikke dette for å overtale noen til det ene eller til det andre, altså - det er bare for å si at jeg så absolutt tror at kyllingleveren her bidrar med smak i bakgrunnen, og at sausen på ingen måte kommer til å ha "leversmak".) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...