Gå til innhold

Han har alt, unntatt utseendet...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg tenker på hvordan han behandler meg og hva jeg føler når jeg er med ham er det helt fantastisk. Ingen i verden kjenner meg så godt og får meg til å føle meg så bra som ham. Han støtter meg, backer og motiverer meg hele tiden, og har gjort det i alle årene vi har kjent hverandre. Vi passer utrolig godt sammen og vet at vi hadde hatt et fantastisk liv sammen. Jeg har i mange år følt at han er min sjelevenn, selv da jeg var samboer med en annen mann i flere år.

Følelsen av at han er riktig for meg påvirkes dessverre av følelsen av at jeg ikke synes han er fysisk attraktiv. Stakkar, han har hatt én kjæreste i sitt liv, og dessverre tror jeg utseendet hans har veldig mye å si for at han har hatt vanskeligheter med å få seg dame.

Enten føler jeg ikke sterkt nok for ham, eller så er jeg en person som mener at utseendet er viktig (selv om det ikke bør spille noen rolle). Trodde aldri jeg skulle komme i en slik situasjon. Høres jo ut som en fjortis som ikke vil ha en kjæreste fordi han ikke ser bra ut... :sjenert: Og skjønner dere som skriver at han fortjener bedre. Føler meg jo som en dritt. Men kan ikke noe for det jeg tenker.

Hilsen TS.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes synd på mennesker som jeg tror ikke har sjangs

på å få seg dame eller type og å få oppleve gjensidig kjærlighet i deres liv.

Det er veldig trist og urettferdig hvis det går an å bruke det ordet.

Har lyst at alle skal få oppleve kjærlighet og føle hvordan

det er å bli elsket og tatt vare på.

Bare forestill dere en som gikk gjennom hele livet

sitt og aldri fikk oppleve kjærligheten. Det er så trist.

Et helt liv uten kjærlighet og følelser.

Hva er livet egentlig uten kjærlighet ?

Skrevet

Jeg synes synd på mennesker som jeg tror ikke har sjangs

på å få seg dame eller type og å få oppleve gjensidig kjærlighet i deres liv.

Det er veldig trist og urettferdig hvis det går an å bruke det ordet.

Har lyst at alle skal få oppleve kjærlighet og føle hvordan

det er å bli elsket og tatt vare på.

Bare forestill dere en som gikk gjennom hele livet

sitt og aldri fikk oppleve kjærligheten. Det er så trist.

Et helt liv uten kjærlighet og følelser.

Hva er livet egentlig uten kjærlighet ?

Tja, er det egentlig noe bedre å leve på en illusjon?

Gjest Anna.S
Skrevet

Hvis jeg tenker på hvordan han behandler meg og hva jeg føler når jeg er med ham er det helt fantastisk. Ingen i verden kjenner meg så godt og får meg til å føle meg så bra som ham. Han støtter meg, backer og motiverer meg hele tiden, og har gjort det i alle årene vi har kjent hverandre. Vi passer utrolig godt sammen og vet at vi hadde hatt et fantastisk liv sammen. Jeg har i mange år følt at han er min sjelevenn, selv da jeg var samboer med en annen mann i flere år.

Følelsen av at han er riktig for meg påvirkes dessverre av følelsen av at jeg ikke synes han er fysisk attraktiv. Stakkar, han har hatt én kjæreste i sitt liv, og dessverre tror jeg utseendet hans har veldig mye å si for at han har hatt vanskeligheter med å få seg dame.

Enten føler jeg ikke sterkt nok for ham, eller så er jeg en person som mener at utseendet er viktig (selv om det ikke bør spille noen rolle). Trodde aldri jeg skulle komme i en slik situasjon. Høres jo ut som en fjortis som ikke vil ha en kjæreste fordi han ikke ser bra ut... :sjenert: Og skjønner dere som skriver at han fortjener bedre. Føler meg jo som en dritt. Men kan ikke noe for det jeg tenker.

Hilsen TS.

At han har hatt en kjæreste vitner i mine øyne om at han ikke er så ille som du skal ha det til. For hvis han er det, hvordan har du klart å ha sex med han?

Skrevet

Nå virker jeg kanskje som en femti år gammel tante her, men jeg mener helt oppriktig at dersom du virkelig liker en person, så blir han kjekk/pen - i dine øyne :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du kan fikse på? Tannregulering, hårklipp/farge, linser osv?

Samboeren min er ikke verdens vakreste, men han er verdens mest fantastiske og jeg synes han er fin :) Elsker han :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Høres ut som han fortjener noe bedre enn deg. Brutalt sagt, men ÆRLIG TALT!!!!!! Du sier at han har alle kvalifikasjoner en drømmepartner skal ha, utenom at vennene dine kommenterer at han ikke helt har utseendet med seg. Likevel har du fantastisk sex med fyren. Da kan det jo ikke være så gale?

Send heller den mannen til meg du. :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Man kan ikke styre hva en føler, det er ikke din feil. Gjør mannen og deg selv en tjeneste og gjør det slutt. Du trenger ikke si at det er pga av utseende. Si bare at de store følelsene uteble.

Du har allerede kjent fyren i mange år?, men følelsene har ikke kommet. Du burde først og fremst tenke på deg selv. Vil du være lykkelig et forhold hvor du ikke er tiltrukket av partneren din? Finnes forsåvidt mange som bare er i et forhold av praktiske grunner, men hvis du ønsker et forhold med følelser og tiltrekkelse så er vel ikke det veien å gå.

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke at du kan ha sex med en du ikke synes er kjekk? Du må jo velge denne mannen etter som han er så fantasisk. Hva gjør han stygg i dine øyne? Ditt eget speilbilde? Kanskje du bare falt for fristelsen flere ganger. Og nå vet du at du ikke tiltekkes av denne mannen pga utseende. Da er det vel mer riktig at du ikke gir han forhåpninger om noe mer også. Og heller slapper av å blirme mer kjent. Ofte så at mennesker bare blir vakrere og vakrere jo nærmere en kommer inn på. Kanskje det sier pang :)Prøv å bry deg mindre om ytre påvirkninger av hva som blir ansett som det "perfekt ytre" kanskje han ikke er så værst likevel :)Det vil sikkert ta litt tid. men det er det vel verdt? Kos dere. Og nyt sleskapet. Tiltrekkes du ikke så gjør du ikke. Og det er egentlig ikke noe du kan noe for. Lykke til.

Endret av LYSVING
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...