Gjest Anonym Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Hei jeg er en jente på 16 år som veier alt for mye enn det jeg skal. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Jeg er 170 og veier 73 kilo jeg vet selv at det er for mye og jeg Anner ikke hva jeg skal gjøre. Tør ikke å si det til foreldrene mine en gang for jeg er så flau over det vær så snill og hjelp meg. Kom gjerne med gode råd om hva jeg kan gjøre
Gjest Offensive Pie Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Først og fremst - du veier ikke alt for mye, det er en helt normal vekt. Om du har lyst til å spise sunt og trene, er det alltid et pluss for kroppen, selv om du ikke har noe akutt behov for å slanke deg.
Kosemose Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Kjære Trådstarter Det er umulig for noen her inne å kunne hjelpe deg med vektspørsmål. Ingen her har fortusetning for å kunne vurdere deg (men jeg er enig med hun over som sier at det ikke høres ut som om du veier for mye på bakgrunn av de tallene du oppgir her). Som moderator har jeg heller ingen mulighet til å vurdere de svar du måtte få, eller vite noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for svarene. Tråden stenges derfor. Så ber jeg deg om å ta en prat med helsesøster på skolen. Hun har taushetsplikt og vil kunne være en fin samtalepartner i forhold til dine bekymringer om kropp og vekt. Lykke til! Kosemose, mod
Fremhevede innlegg