thedog Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 For ett år siden så var jeg så uheldig/heldig at jeg ble dytta i vannet av to venninner av meg med klæra på Å det var utrolig deilig for å si det rett ut, kjenne klærene helt inntil kroppen. Og ikke minst når jeg måtte gå helt til hytta med det våte på. Liker dere å bade med klær på? jeg har nesten bare bada med klær på når jeg har hat sjansen Dele noen historier kanskje?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Jeg gjør det kun fordi jeg har verdens jævligste kropp. Men hadde jeg kunnet velge hadde jeg gjort det motsatte: Badet naken. Det er deilig å kjenne bare pupper i vannet
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har inntrykk av at det er veldig vanlig å bade med klær på. Når jeg bader naken, er det som oftest jeg som skiller meg ut. 1
kneelbeforezod Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Kan ikke helt se hva som er så opphissende med å bade med klær på, men whatever floats your boat og alt det der. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Bade MED klær? Hvorfor? Er da mye bedre å bare ligge der kliss naken på Naken-Huk. Der alle andre er nakne også, så ingen bryr seg. Bare ta Bygdøy-bussen rett ut, etter jobb, hvis det blir sol. Bikinien trenger du ikke hjemom for å hente. Sval vind på nye steder. Gå naken rett i vannet. Ingen våte truser. Ingen bikini-striper. Ingen bikini utgått av mote. Alle veldig avslappet. Ikke noe stress. Gran Canaria next. Anonymous poster hash: ee4ff...302
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Hvorfor er det alltid menn som lager disse trådene....? Har menn generelt større behov for å gni fetisjene sine i trynet på andre/få bekreftet at de ikke er normale/plage andre med runkefantasiene sine? Anonymous poster hash: d17a4...e12
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Bade MED klær?Hvorfor? Er da mye bedre å bare ligge der kliss naken på Naken-Huk.Der alle andre er nakne også, så ingen bryr seg.Bare ta Bygdøy-bussen rett ut, etter jobb, hvis det blir sol.Bikinien trenger du ikke hjemom for å hente. Sval vind på nye steder. Gå naken rett i vannet. Ingen våte truser.Ingen bikini-striper. Ingen bikini utgått av mote. Alle veldig avslappet. Ikke noe stress. Gran Canaria next. Anonymous poster hash: ee4ff...302 ..og der våknet Berit aka hilde25..... TragiskAnonymous poster hash: 5a2f1...288
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå