Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ett år siden så var jeg så uheldig/heldig at jeg ble dytta i vannet av to venninner av meg med klæra på:P

Å det var utrolig deilig for å si det rett ut, kjenne klærene helt inntil kroppen.

Og ikke minst når jeg måtte gå helt til hytta med det våte på.

Liker dere å bade med klær på? :) jeg har nesten bare bada med klær på når jeg har hat sjansen :)

Dele noen historier kanskje?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fetisj?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det kun fordi jeg har verdens jævligste kropp. Men hadde jeg kunnet velge hadde jeg gjort det motsatte: Badet naken. Det er deilig å kjenne bare pupper i vannet :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er veldig vanlig å bade med klær på.

Når jeg bader naken, er det som oftest jeg som skiller meg ut.

• Liker 1
Skrevet

deilig å nakenbade å :-) elsker det<3

Skrevet

Kan ikke helt se hva som er så opphissende med å bade med klær på, men whatever floats your boat og alt det der. ;)

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Bade MED klær?

Hvorfor? Er da mye bedre å bare ligge der kliss naken på Naken-Huk.

Der alle andre er nakne også, så ingen bryr seg.

Bare ta Bygdøy-bussen rett ut, etter jobb, hvis det blir sol.

Bikinien trenger du ikke hjemom for å hente.

Sval vind på nye steder. Gå naken rett i vannet. Ingen våte truser.

Ingen bikini-striper. Ingen bikini utgått av mote. Alle veldig avslappet. Ikke noe stress.

Gran Canaria next.

Anonymous poster hash: ee4ff...302
Skrevet

Hvorfor er det alltid menn som lager disse trådene....? :klo: Har menn generelt større behov for å gni fetisjene sine i trynet på andre/få bekreftet at de ikke er normale/plage andre med runkefantasiene sine?

Anonymous poster hash: d17a4...e12
Skrevet

Bade MED klær?Hvorfor? Er da mye bedre å bare ligge der kliss naken på Naken-Huk.Der alle andre er nakne også, så ingen bryr seg.Bare ta Bygdøy-bussen rett ut, etter jobb, hvis det blir sol.Bikinien trenger du ikke hjemom for å hente. Sval vind på nye steder. Gå naken rett i vannet. Ingen våte truser.Ingen bikini-striper. Ingen bikini utgått av mote. Alle veldig avslappet. Ikke noe stress. Gran Canaria next. Anonymous poster hash: ee4ff...302

..og der våknet Berit aka hilde25..... Tragisk

Anonymous poster hash: 5a2f1...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...