AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #23 Skrevet 4. juni 2012 Det jeg liker hos menn, liker jeg ofte hos mennesker generelt. Så menn kan nesten måle seg med mennesker? Tusen takk. 1
Gjest Søgni Skrevet 4. juni 2012 #24 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Så menn kan nesten måle seg med mennesker? Tusen takk. Du må være en kverulant. Menn jeg tiltrekkes av har ofte egenskaper jeg setter pris på hos menn og kvinner (også kalt mennesker) generelt. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg tiltrekkes ikke av alle mennesker jeg liker Endret 4. juni 2012 av Søgni 1
Kala Skrevet 4. juni 2012 #25 Skrevet 4. juni 2012 De fleste ser jeg på som menn med unntak av de som er feige, krangler som ei dame, lager drama og ikke står for det de sier. Naboen min er ikke en mann. Sliter med å finne ut hva han/hun/det er. Doktor Røskeland høres ut som en hardbarka mann. Jeg blir sur om han er en femi-dott. For jeg har bestemt meg for å ha han som tannlege Må bare finne ut hvor i landet han holder til. På bjølsen i Oslo
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #26 Skrevet 5. juni 2012 Du må være en kverulant. Menn jeg tiltrekkes av har ofte egenskaper jeg setter pris på hos menn og kvinner (også kalt mennesker) generelt. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg tiltrekkes ikke av alle mennesker jeg liker Ja, AnonymBruker over er ikke konfliktsky og står for det han sier 1
Neala Skrevet 6. juni 2012 #27 Skrevet 6. juni 2012 Kort hår Skjeggvekst Høyde Muskler Manne-interesser Ærlighet Lojalitet Omtenksom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå