Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 inspirert av tråden " dei feminine eigenskapane til kvinner" spør eg kva som gjer ein mann til Mann, med stor M for min del er det respekt, aksept, sårbarhet, handy og ein liten pondus...
Betty2 Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 For meg er en mann når han: Har god oppførsel (gjerne litt gentle man oppførsel med å åpne dører, bære de tyngste posene, osv) Har Kort i håret Har god personlig hygiene Ikke er egoistisk i senga. Er sosial med begge kjønn Er åpen og ærlig og ikke er redd for å fortelle sanheten. 2
Gjest Anna.S Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 En mann med stor M er en voksen gentleman som vet å behandle damene pent. Som er selvsikkert uten at det renner over, og som har respekt for seg selv og de rundt seg. 2
Alina X Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Har hår på brystkassa og skjegg jobber i et fysisk arbeid,det er sexy å tenke på mener nå jeg. eksperimentell i senga høflig og med oppdragelse(reiser seg for eldre og gravide,åpner dører,hjelper med tunge løft og elektriske ting)+++ avslappet og positiv står opp for seg selv og de han er glad i glad i dyr,spesielt hunder pleier familiebånd og vennskap,har vennskap med gode personer
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Noen som har lyst å utdype litt hva handy vil si? Jeg fikser de enkleste bil-problemene, har ingen problemer med å montere ikea-ting, full kontroll på data og elektroniske f.eks. Men dette er vel gjerne noe som er å forvente fra alle og enhver? Er det sånn å forstå at en mann ikke er handy før han kan utføre rørleggerarbeid, snekre påbygg på huset, bytte motor i bilen og mer omfattende prosjekter? 2
LYSVING Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 (endret) En mann med stor M. Utagerer litt her nå Trykk på den ene smilyen:) Nå har jeg forelsket meg i et spøkelse tror jeg. Nam:) Endret 3. juni 2012 av LYSVING
Gjest Søgni Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 høflig og med oppdragelse(reiser seg for eldre og gravide,åpner dører,hjelper med tunge løft og elektriske ting)+++ Hva mener du med "elektriske ting"? :gjeiper: Uansett: Jeg for min del har ikke en skala for hvor mye "mann" en mann er. En mann er en mann, liksom. Hvis han ikke har de egenskapene eller den typen utseende jeg erfaringsmessig tiltrekkes av, så er han likevel ikke mindre "mann" av den grunn..På en måte. Han er bare en mann jeg av ulike årsaker ikke tiltrekkes av. Generelt tenker jeg at det jeg tiltrekkes av eller ikke hos en mann også har med menneskelige egenskaper å gjøre. Det jeg liker hos menn, liker jeg ofte hos mennesker generelt. Det betyr jo ikke at jeg blir tiltrukket av alle mennesker jeg liker. Men det er ikke noen egenskaper/personlighetstrekk etc. menn jeg tiltrekkes av har eller må ha, som andre jeg liker å omgi meg med ikke har. 2
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 Er det ikke noen kromosomforskjeller som gjør det? hehe En ekte mann skal være til å stole på i alle vær. Da er han mann.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 Har hår på brystkassa og skjegg jobber i et fysisk arbeid,det er sexy å tenke på mener nå jeg. eksperimentell i senga høflig og med oppdragelse(reiser seg for eldre og gravide,åpner dører,hjelper med tunge løft og elektriske ting)+++ avslappet og positiv står opp for seg selv og de han er glad i glad i dyr,spesielt hunder pleier familiebånd og vennskap,har vennskap med gode personer Enig. Det som skiller menn fra guttunger er hår på brystkassa Og så må han vite hva han vil og ha god selvtillitt. 1
Pawn Hearts Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 Etternavnet. Thomas Mann og Manfred Mann, for eksempel. En kvinne kan også være en Mann, men en mann kan ikke være en Kvinne. Til gjengjeld har jeg hørt rykter om en mannlig frisør med etternavnet Dame. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 Enig. Det som skiller menn fra guttunger er hår på brystkassa Og så må han vite hva han vil og ha god selvtillitt. Den h####es selvtillitten. Er det alt dere bryr dere om? 2
Envy Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 Kort hår Skjeggvekst Høyde Muskler Manne-interesser Ærlighet Lojalitet Omtenksom
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. juni 2012 #16 Skrevet 3. juni 2012 (endret) De fleste ser jeg på som menn med unntak av de som er feige, krangler som ei dame, lager drama og ikke står for det de sier. Naboen min er ikke en mann. Sliter med å finne ut hva han/hun/det er. Doktor Røskeland høres ut som en hardbarka mann. Jeg blir sur om han er en femi-dott. For jeg har bestemt meg for å ha han som tannlege Må bare finne ut hvor i landet han holder til. Endret 3. juni 2012 av Nuppdupp
Gjest Høymann Skrevet 3. juni 2012 #18 Skrevet 3. juni 2012 Hår på brøstet er oppskrytt. Posing er hvertfall oppskrytt. 4
Gjest bazibaz Skrevet 4. juni 2012 #20 Skrevet 4. juni 2012 Doktor Røskeland høres ut som en hardbarka mann. Jeg blir sur om han er en femi-dott. For jeg har bestemt meg for å ha han som tannlege Må bare finne ut hvor i landet han holder til. Han holder til på Bjølsen i Oslo. Hår på brøstet er oppskrytt. Nei. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå