AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #21 Skrevet 4. juni 2012 blir dere provosesert av å se en type kropp, og hvilken type? jeg blir furten når jeg ser kvinner med mange kilo ekstra, for JEG mener det er veldig stygt, men sier ikke til dem. ingen trenger, uansett tynng eller tykk, dårlig selvtillit. kvinner skal være sånn og kvinner skal ikke være sånn.... stort press, og det er alltid kvinner som har dårlig selvillit. hvordan bør en kvinnes kropp være? er det noen ting du mener folk bør få kompleks for?? Det virker som om du har tatt ansvaret for å starte diskusjonstråder her inne nå? Men sånne startinnlegg med mange forskjellige syn på en sak blir bare tøys og forvirrende; hvorfor skal vi fortelle deg hva vi mener når du ikke greier å gjøre rede for hva du mener selv engang? 2
jie-jie Skrevet 4. juni 2012 #22 Skrevet 4. juni 2012 Det finnes da langt viktigere ting å bry hjernen sin med. 1
Gjest showhoe Skrevet 4. juni 2012 #23 Skrevet 4. juni 2012 Jeg blir heller glad jeg når jeg ser overdrevne feite mennekser. For da ser jeg meg selv i speilet og vet at det jeg ville ha endret på med meg selv, ikke er så ille alikevel. Jeg tenker heller at slike mennesker skal være en motivasjon for meg selv at jeg ikke skal bli sånn selv.
Wonders Skrevet 4. juni 2012 #24 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg synes jenter er slemme nok mot seg selv, jeg trenger ikke ha noe nedsettende holdninger eller tankerr om noen. Mange sliter med spiseforstyrrelser, så prøv å ikke tråkk på andre... Ts, stygg kropp, seriøst? Det eksisterer ikke. les på denne litt....http://tvangsspising.blogspot.no/ Hilsen meg, tidligere fotomodell/forsidepike og freestyle discodance dansemester som har sett det meste av kropper, og hørt mennesker som ser ut som om de er skåret rett ut av guder -være missfornøyde... Vi har alle en psykisk helse . Endret 4. juni 2012 av Wonders 2
Sinner Skrevet 4. juni 2012 #25 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Hvordan vet du at de ikke lever sunt ellers i uken ? Men at de akkurat den aktuelle dagen skeiet ut litt? Tenker du at de spiser slikt hver dag pga de er overvektige? Hva med normalvektige folk med normalvektige unger som spiser der? Tenker du det samme om dem ? Kan jo hende de spiser der hver dag men ikke legger på seg. Jeg blir provosert av sånne som deg som dømmer andre uten å vite en døyt om dem ellers! Nå snakker jeg om veldig små barn som er veldig overvektige der man ser familien er lik. Ja, det kan være genetisk i noen tilfeller men det er gjerne en relasjon til kosthold når små barn er skikkelig overvektige.(jeg snakker ikke om ungdom med valpefett her) Og jeg skrev litt provosert, ikke så veldig. Jeg tenker mitt men jeg sier ingenting og viser ingenting. Men det var ikke dette tråden egentlig handlet om, det var voksne damer såvidt jeg fikk med meg og der blir jeg ikke provosert av noen som helst kropp. Voksne mennesker får ha den kroppen de vil. Bare bli provosert av meg du, jeg blir ikke provosert av noen som sier meningene sine ihvertfall selv om de er ulik mine Endret 4. juni 2012 av Sinner 1
Gjest Raindrops Skrevet 5. juni 2012 #26 Skrevet 5. juni 2012 Takk! godt noen sa i fra. det er INGEN i hele verden som er mer verdt enn andre, fordi de er "viktigere".. Du som skrev denne tråden, du burde skamme deg. Jeg er sikker på at du er et rangleben som mener alle andre også burde være det.. Som noen jeg kjenner sier: BEDRE MED NOEN KILO EKSTRA ENN FOR LITE! Stikk å spis mer! Du går virkelig foran med et godt eksempel, ser jeg. Skamme deg kan du tydeligvis gjøre selv. Hilsen rangleben. ------ Nei, ingen kropper provoserer meg, og jeg synes det er et merkelig ord å bruke. Det høres slitsomt ut å bli sint og irritert hver gang man ser noen som man mener veier for mye eller for lite. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #27 Skrevet 5. juni 2012 Jeg blir mer provosert av dårlig formulerte, usammenhengende startinnlegg i emner som fremstår som intetsigende, meningsløse og helt uten mål, supplert med spørsmål jeg knapt forstår. Der har du meg. Bingo!
Gjest "gjest" Skrevet 5. juni 2012 #28 Skrevet 5. juni 2012 er det noen ting du mener folk bør få kompleks for?? At de ikke kan å uttrykke seg godt skriftlig, f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå