AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Del Skrevet 2. juni 2012 blir dere provosesert av å se en type kropp, og hvilken type? jeg blir furten når jeg ser kvinner med mange kilo ekstra, for JEG mener det er veldig stygt, men sier ikke til dem. ingen trenger, uansett tynng eller tykk, dårlig selvtillit. kvinner skal være sånn og kvinner skal ikke være sånn.... stort press, og det er alltid kvinner som har dårlig selvillit. hvordan bør en kvinnes kropp være? er det noen ting du mener folk bør få kompleks for?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #2 Del Skrevet 2. juni 2012 blir dere provosesert av å se en type kropp, og hvilken type? jeg blir furten når jeg ser kvinner med mange kilo ekstra, for JEG mener det er veldig stygt, men sier ikke til dem. ingen trenger, uansett tynng eller tykk, dårlig selvtillit. kvinner skal være sånn og kvinner skal ikke være sånn.... stort press, og det er alltid kvinner som har dårlig selvillit. hvordan bør en kvinnes kropp være? er det noen ting du mener folk bør få kompleks for?? Det er jo nettopp pga folk tenker slik, at man får dårlig selvtillit.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 2. juni 2012 #3 Del Skrevet 2. juni 2012 Nei, blir aldri provosert av å se en kropp. Eneste som kan plage meg litt er når folk går for lettkledd i settinger det ikke passer seg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 2. juni 2012 #4 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg blir litt provosert av å lese om kvinner som blir intet mindre enn furtne *armene i kors og sutreleppe* av å se kroppene til andre kvinner som de mener er stygge. Holdning er alltid mer provoserende enn 10 kilo mer eller mindre. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg blir provosert over de som sikler på trente kropper som ikke er det selv og bevist går for dem. BTW så har ikke kvinner det så fryktelig vanskelig. Se hvor mange tykke, eller avmagrede kvinnfolk som er protituerte for eks. Det finnes et marked for alle. Jeg er hvertfal lei av å høre kroppshysteriet til dere kvinner når det er så åpenbart at det er dere som har det enklest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 2. juni 2012 #6 Del Skrevet 2. juni 2012 blir dere provosesert av å se en type kropp, og hvilken type? jeg blir furten når jeg ser kvinner med mange kilo ekstra, for JEG mener det er veldig stygt, men sier ikke til dem. ingen trenger, uansett tynng eller tykk, dårlig selvtillit. kvinner skal være sånn og kvinner skal ikke være sånn.... stort press, og det er alltid kvinner som har dårlig selvillit. hvordan bør en kvinnes kropp være? er det noen ting du mener folk bør få kompleks for?? Jeg forstår deg ikke helt. Du mener altså at kvinner med mange kilo ekstra stygg kropp, men samtidig mener du at ingen trenger dårlig selvtillit? Det er pga slike som deg at man får dårlig selvtillit. Jeg følte meg allerede truffet siden jeg selv har et par ekstra kilo på kroppen. Og jeg er ganske sikker på at de her inne som også har en del ekstra kilo på kroppen vil føle seg dårlig pga den ekstremt furtne tankegangen din. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 2. juni 2012 #7 Del Skrevet 2. juni 2012 Nei, ingen kroppsformer provoserer meg. Hvordan kan de egentlig gjøre det? De fleste versjoner av kropper går meg hus forbi hver einaste dag, og i ny og ne vil en og annen få meg til å tenke en stund. Enkelte kropper får min medlidenhet, når det viser seg at den er kraftig svekket av sykdom eller skade. Andre kropper høster min beundring, dersom det viser seg at de har klart å gjennomgå en forandring gunstig for eierens lykke i livet, og samtidig ikke destruktiv mot eierens helse. Det gjør meg opprørt å se hvilke unødvendige problemer vi i denne del av verden må leve med, når vi har vært så heldige å slippe unna de destruktive problemer andre folk må kjempe i mot hver dag. Det er opprørende å se overvektige jenter redd for å gå i tettsittende klær, og det er trist å se gutter vurdere å ta anabole steroider for å øke volum i musklene. ‘Alle er vakre’ er århundrets klisje, men og en sannhet med viktig verdi. Jeg kan ikke mislike en person ved å se på utseende, og jeg oppfatter alle som trivelige og humane til det motsatte er bevist. Jeg kan dermed ikke tenke ille eller latterliggjørende rundt andres kropp, men heller vurdere hvordan en utstråler sin adferd til omverden. Det er ingen universell sannhet at ‘tynn er finere enn feit’ og ‘formløs er styggere enn formfull’, og dermed vil jeg ha både ‘deg’ og meg frabedt å få komplekser for ting som bryter med det mønsteret. Når det kommer til kropp bør helse komme milevis foran form og farge, og har man førstnevnte i behold, kan man for min del tone opp og ned på utseende til det ugjenkjennelige. Allikevel vil det si at har man helsen generelt sett i behold, bør man aldri føle verken synd eller skam om sitt eget utseende. Lev med den for alt den er verdt, og skal du først prøve å endre den, så ha et frydefullt sinn både før og etter forandringen. Har man dårlig helse på grunn av kropp tar man den tid og energi en trenger for å fjerne den byrden. Og for all del ikke mål selvtilliten etter kroppens fasong, for selvtillit ligger i sjela og handler om å ikke undervurdere seg selv, og er man en god person på innsiden, er det absolutt niks og nada grunn for at du eller andre skal tenke det minste ille om deg som individ. For øvrig håper jeg det går greit jeg svarer om mitt syn angående både menn og kvinner, og jeg synes tråden hadde økt i betydning om ikke den kun tok for seg kvinner. Uansett hvordan mange av mine venninner og ‘media’ skal ha det til, så har jeg per dags dato ikke opplevd hva jeg mener er tilfredsstillende selvtillit og mangel på sosial press hva gjelder den mannlige delen av folkets forhold til kropp heller. Og vær nå vennlig å slutt å være furten over andres utseende og kategorisere dem som stygge, TS. Det strider i mot den saken du tilsynelatende ønsker å markere. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. juni 2012 #8 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg blir mer provosert av dårlig formulerte, usammenhengende startinnlegg i emner som fremstår som intetsigende, meningsløse og helt uten mål, supplert med spørsmål jeg knapt forstår. Der har du meg. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 2. juni 2012 #9 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) ingen trenger, uansett tynng eller tykk, dårlig selvtillit. er det noen ting du mener folk bør få kompleks for?? Så om man ikke hadde dårlig selvtillit og komplekser fra før så kan man saktens få det i løpet av denne tråden. Var det det du tenkte, Ts? Endret 2. juni 2012 av pantertante 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. juni 2012 #10 Del Skrevet 2. juni 2012 furten pga ei dame med ekstra kg. HAHAHA, er det mogleeg? wake up and smell the fucking coffee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 2. juni 2012 #11 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Jeg blir oftest provosert over talentløse holdninger. Kropp er jo i den sammenhengen relevant, men det gjelder jo kun hjernen. Ikke resten av kroppen. Så svaret er egentlig: ja. Jeg blir provosert av å bevitne hjerneaktiviteter som er totalt meningsløs. Hvorfor folk ikke har mer komplekser for dette er jeg stort sett alltid undrende over. Endret 2. juni 2012 av norah 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinner Skrevet 2. juni 2012 #12 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Nei jeg blir ikke provosert av å se noen type kropper på voksne folk. Folk får ha den kroppen de vil for min del, kunne ikke brydd meg mindre når det gjelder voksne folk. Men jeg blir litt provosert når jeg ser veldig overvektige små barn, gjerne sittende på burgerking ol. med like overvektige foreldre. Endret 2. juni 2012 av Sinner 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 3. juni 2012 #13 Del Skrevet 3. juni 2012 Men jeg blir litt provosert når jeg ser veldig overvektige små barn, gjerne sittende på burgerking ol. med like overvektige foreldre. Bra poeng. Samtidig har jeg i slekta flere med et heltforjævlig kosthold og ingen eller lite trening som ikke er synlig overvektige. Dvaske ja, men det synes ikke med klær. Dette pga genene. Så de du nevner for nok ofte litt ekstra tyn pga genene. Ellers bruker trådstarter unødvendige ord, og tråden er like idiotisk som den med hun som klagde på at uattraktive menn prøvde seg på henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 3. juni 2012 #14 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg kan bli provosert av å se for mye kropp i settinger man ikke skal se kropp i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 3. juni 2012 #15 Del Skrevet 3. juni 2012 Nei, jeg har aldri blitt provosesert av en type kropp. jeg blir litt "overrasket" når kvinner som er pene, sminker seg styggere enn det de er,men ellers kunne jeg ikke brydd meg mindre. Men jeg skjønner hvor du vil hen TS. Er vel en del tynne som tenker "Oh,se på ho overvektige dama! Tenk å la seg selv bli sånn! ho må jo bare sitte hjemme og spise McDonalds...Uh" Mens overvektige tenker "Æsjh,se på ho spinkle jentungen..Har jo kroppen til en lite barn! For en overfladisk samfunn vi lever i" Jeg tror at noe i kvinnelogikken gjør at noen ser ned på den kroppsformen du selv ikke har, for å føle seg bedre med sin egen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 3. juni 2012 #16 Del Skrevet 3. juni 2012 Tråden flyttet over til Skråblikk og Generaliseringer. Lille-pus (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. juni 2012 #17 Del Skrevet 4. juni 2012 Nei jeg blir ikke provosert av å se noen type kropper på voksne folk. Folk får ha den kroppen de vil for min del, kunne ikke brydd meg mindre når det gjelder voksne folk. Men jeg blir litt provosert når jeg ser veldig overvektige små barn, gjerne sittende på burgerking ol. med like overvektige foreldre. Hvordan vet du at de ikke lever sunt ellers i uken ? Men at de akkurat den aktuelle dagen skeiet ut litt? Tenker du at de spiser slikt hver dag pga de er overvektige? Hva med normalvektige folk med normalvektige unger som spiser der? Tenker du det samme om dem ? Kan jo hende de spiser der hver dag men ikke legger på seg. Jeg blir provosert av sånne som deg som dømmer andre uten å vite en døyt om dem ellers! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit25 Skrevet 4. juni 2012 #18 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg forstår deg ikke helt. Du mener altså at kvinner med mange kilo ekstra stygg kropp, men samtidig mener du at ingen trenger dårlig selvtillit? Det er pga slike som deg at man får dårlig selvtillit. Jeg følte meg allerede truffet siden jeg selv har et par ekstra kilo på kroppen. Og jeg er ganske sikker på at de her inne som også har en del ekstra kilo på kroppen vil føle seg dårlig pga den ekstremt furtne tankegangen din. Takk! godt noen sa i fra. det er INGEN i hele verden som er mer verdt enn andre, fordi de er "viktigere".. Du som skrev denne tråden, du burde skamme deg. Jeg er sikker på at du er et rangleben som mener alle andre også burde være det.. Som noen jeg kjenner sier: BEDRE MED NOEN KILO EKSTRA ENN FOR LITE! Stikk å spis mer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 4. juni 2012 #19 Del Skrevet 4. juni 2012 Takk! godt noen sa i fra. det er INGEN i hele verden som er mer verdt enn andre, fordi de er "viktigere".. Du som skrev denne tråden, du burde skamme deg. Jeg er sikker på at du er et rangleben som mener alle andre også burde være det.. Som noen jeg kjenner sier: BEDRE MED NOEN KILO EKSTRA ENN FOR LITE! Stikk å spis mer! Men nå ramler du jo ned på samme nivå selv... Ingenting er "bedre" enn det andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit25 Skrevet 4. juni 2012 #20 Del Skrevet 4. juni 2012 Ingen er stygge! Det kommer Ann på øyet som ser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå