Gå til innhold

Ideer til annet enn 'samleie'


Gjest Elyssa

Anbefalte innlegg

Gjest Elyssa

Er gravid og selve 'samleiet' er ikke så stas akkurat nå. Så hva snnet kan vi finne på som er seksuelt og intimt??

Kom med ideer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Onanere sammen?

Personlig er jeg ikke veldig gira på oralt lenger (min vei) fordi jeg er usikker på hele underlivet.

Men det er hyggelig å kose, tafse og stort sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje!

Om dere vil ha det litt artig kan jo klining med klær på og lett tafsing bringe frem gamle minner. ;)

-Mate hverandre med sensuell mat (ting dyppet i sjokolade, feks?)

-Kosing, kyssing og stryking med hendene over huden på partner, som bare skal mota. Bytt gjerne roller flere ganger underveis.

-onanere hverandre

-oralsex

etc, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyssa

Har dere ikke fantasi?

Det er jo litt gøy med idemyldring! :)

Edit: Skrivefeil

Endret av Elyssa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusje sammen - stryke overalt, la vannet risle nedover med en svamp, stimulere hverandre - oralsex om du vil mens han stimulerer klitorisen din(dersom du ikke ønsker motta oralsex), tja......generell stryking på hele kroppen, slikking flere steder, forspill i badekar osv.

Sitte ovenfor hverandre og stimulere den andre på forskjellige vis - kysse heftig, pirre hverandre opp.

Jeg har aldri vært gravid, men her har vi like mye sex uten samleie som med(om ikke mest uten faktisk) - det er jo fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hvor frustrerende kåt jeg var under svangerskapet. Snakk om hormoner som går amok!! Kunne hatt sex 24/7....bare synd min bedre halvdel ikke ville noe særlig (han var redd for å skade barnet...)

Hvis mannen din er villig, så kjør på med alt som heter sex; samleie og alt det andre i tillegg...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...