AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har litt lyst til å lage en annerledes julekalender til typen i år. (Å jada, jeg vet jeg er veldig tili ute, men jeg trenger litt god tid på meg. ) Har litt lyst til å gi han ett sexy bilde pr. dag, men sliter litt med fantasien. Er det noen menn her som har tips til åssen bilder?
Gjest SnowLeopard Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Et lite tips er å ikke gi bort bilder som du senere kan angre på dersom det blir brudd 2
G_25 Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 For en genial kalender Gå til en profesjonell fotograf er nå mitt råd 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Signerer de to over. En ide jeg brukte var en kollage av potetgull, øl og et bilde som viste bare beina mine i slike gammeldagse strømper med søm bake. Stor suksess hos han i alle fall! (Mye av motivet var intern humor..) 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Lag en kalender der du blir mer og mer utfordrende for hver måned, og sørg for å forsegle alle månedene slik at han ikke tar en sniktitt før måneden dukker opp.. Tipper det blir mye action på deg de første par dagene i hver måned da.... Så kan du avslutte med f.eks. et slikt bilde i desember: www.bravoerotica.com/aziani/victoria-lawson/photo-set-7/10.jpg Da blir det nok respons.... Direktelenke endret til ikke-klikkbar. Endret 2. juni 2012 av Lille-pus 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Et lite tips er å ikke gi bort bilder som du senere kan angre på dersom det blir brudd nettopp! finn på en annen kalender! heller gi han en billett hver dag feks. en blowjob eller en massasje osv.
Gjest Katten. Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Ta noen prøvebilder først og send dem til meg så jeg hjelpe deg med å skape den perfekte kalender. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Jeg laget julekalender til kjæresten min den første desembermnd vi var sammen. Tok bilder med selvutløser på mobiltlf. Brukte god tid og virkelig koste meg med prosjektet - det ble mange lekre bilder! Brukte forskjellig sexy undertøy, noen neglisjer,strømper,korte skjørt, i dusjen etc. Noen av bildene er bare nærbilder av bena - eller at jeg er lettere drapert i et laken osv. Alle bildene er smakfulle men ganske sexye og fine - og ansiktet er synlig på alle. Kan stå inne for de. Sendte et bilde hver dag i desember, og han var fryktelig fornøyd! Og jeg er egentlig ganske stolt av at jeg kunne bli så fin på bildene (har noe lav selvtillitt hva kropp angår.)
MrSmith Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Ta nærbilder med fantasi og frukt, og fingrer og leketøy. Ta bort kjennetegn som føflekker og ringer/smykker. Bruk maske(feks skummel/morsom)hvis du skal ta bilde i helfigur, gjør bildene anonyme og mystiske, og stadig drøyere selvsagt. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Drar opp denne tråden fra i fjor! Jeg har vært inne på tanken å gjøre noe annerledes ved siden av ølkalenderen til sambo i år. Ser for meg f.eks. et puslespill fra fotoknudsen med et sexy bilde av meg. Hvor jeg kan legge et par brikker ved siden av hver øl. Har derfor 2 spørsmål: 1: er det "trygt" å sende inn et litt utfordrende bilde til en slik bedrift for å få print? 2: jeg føler meg ikke som verdens mest sexy kvinne, og pleier absolutt ikke gjøre slike ting. Noen her som ikke er supermodeller som har tatt lignende bilder? Hvordan tar dere bildene? (Vil helst ikke stå lettkledd foran venninne). Hvordan står dere, hva har dere på osvosv. Er veldig viktig for meg å få et bilde som er sexy, elegant og har en viss stil over seg. Vil IKKE at det skal bli tacky på noen som helst måte.. Ser noen over her anbefaler profesjonell, men jeg tror ikke jeg hadde klart å stå i undertøy og være komfortabel da. Noen som har dratt på noe lignende og blitt overrasket over seg selv hvor ok det var? Hjelp! Anonymous poster hash: 6a83e...524
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 AB over. Synes f.eks. Det bildet her er ganske fint. www.nakenhud.com/nakenhuds-julekalender/julekalender-16/Anonymous poster hash: 6a83e...524
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå