Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #1 Del Skrevet 3. februar 2004 Har prøvd Fotoknudsen, men er ikke fornøyd da bildene var for lyse og blasse. Er det noen som har prøvd noen og er fornøyd?? Synes det er så greit å få de på nett eller cd foruten på papir og det er så billig gjennom postordre. Spurte på en fotobutikk her jeg bor og de skulle ha mellom 200 - 300 pr film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. februar 2004 #2 Del Skrevet 3. februar 2004 Preuss er veldig bra - og jeg vet egentlig ikke om noen andre som er bruktbare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #3 Del Skrevet 3. februar 2004 Sitat Preuss er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 3. februar 2004 #4 Del Skrevet 3. februar 2004 Bruker Ekstrafilm. Fornøyd med de, spes. at de leverer også matte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 3. februar 2004 #5 Del Skrevet 3. februar 2004 Er fornøyd med FotoKnudsen, jeg. Har brukt Preus, men synes sidene deres for nettbilder er helt håpløse (får bilder på nett i tillegg til papir). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 4. februar 2004 #6 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg bruker ekstrafilm.. Er kjempefornøyd med dem, både prismessig og med kvalitet på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #7 Del Skrevet 4. februar 2004 Fudji er meget bra. Kvalitetsmessig og rimelig Og så får du kopier og ekstra film. Har prøvd de andre som er nevnt, men er dårlig etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 4. februar 2004 #8 Del Skrevet 4. februar 2004 Man får forresten gratis ny standard film hos Ekstrafilm. Som regel får man også tilbud om ekstra sett bilder gratis eller til en tier eller noe slikt... Bruker kun dem, jeg.... Bestiller også Aps-album hos dem, både til bildene og til filmen med negativer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #9 Del Skrevet 4. februar 2004 For dere som bruker Preus, selectfoto bruker samme lab. og har dermed samme kvalitet, men er mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå