Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg begynte på synfase i februar, og siden har mens syklusen min vært helt rar. Noe som er normalt di 3 første månedene.

Begynte på pillene første mens dag, hadde vanlig mensen. En uke senere fikk jeg mensen igjen. Var fri i 2 uker før den kom tilbake, og jeg hadde mensen i 2 uker. Slik har det sltså gått. Er begynt på 4 brettet nå, og det passet akkurat med pille nr.1 for da var mensen ferdig. I går tok jeg pille nr.9, og nå blør jeg igjen. Det er lite blod som kommer, og ligner ikke på vanlig mensen. Mer som en utflod med blod i. Flere som opplever det samme? Og skal jeg vente litt til med å se om det stabiliserer seg? Sist jeg hadde mensen varte den 2 uker, som sagt. Lite blod da, men det så hvertfall normalt ut i forhold til disse ?mellomblødningene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at menstruasjonen er litt uregelmessig i begynnelsen. Likevel er det begrenset hvor lenge du skal gå å "plages" med disse bivirkningene. Kanskje hormonene i dette preparatet rett og slett ikke passer din kropp. Jeg har prøvd både Loette og Cerazette og hadde mellomblødninger hele tiden. Skiftet p-piller og det rettet seg opp med en gang. Anbefaler deg å ta kontakt med helsesøster eller lege for å få utskrevet nye p-piller som kanskje fungerer bedre på kroppen din. Lykke til :)

Skrevet

Det er vanlig at menstruasjonen er litt uregelmessig i begynnelsen. Likevel er det begrenset hvor lenge du skal gå å "plages" med disse bivirkningene. Kanskje hormonene i dette preparatet rett og slett ikke passer din kropp. Jeg har prøvd både Loette og Cerazette og hadde mellomblødninger hele tiden. Skiftet p-piller og det rettet seg opp med en gang. Anbefaler deg å ta kontakt med helsesøster eller lege for å få utskrevet nye p-piller som kanskje fungerer bedre på kroppen din. Lykke til :)

litt uregelmessig ja, men mensen hver 14 dag, har jo ikke annet enn mensen jo :P

Var til legen i dag, han sa det samme som deg. Siden dette er 4 mnd så fikk jeg nye piller, yasminelle. Han mente jeg burde ha 1mnd opphold fra de gamle p-pillene, få normal syklus igjen, og starte på di nye første mensdag etter oppholdet. Men jeg tror bare jeg begynner med de nye første mensdag, vil ikke ha en måned opphold.. :P

Hørtes det ut som en dum plan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...