Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjære sa ja til en av Ucan2s selgere her om dagen. I følge kjæresten var tilbudet knallbra, og han trenger en ny mobil. Det passer jo fint, siden han trenger en ny akkurat nå... Selgeren ringte flere ganger, når kjæresten ikke tok telefonen gikk det ikke lange tida før selgeren prøvde igjen.

Jeg hadde aldri hørt om Ucan2 før, og syns det virka litt rart. Kjæresten syns tilbudet var knallbra, og takket ja over SMS.

Nå i ettertid har jeg søkt litt rundt på nettet, og har stort sett funnet historier som fraråder folk å handle hos Ucan2.

Slik jeg har fortstått det, kan kjøper sende inn angrerettskjema innen to uker etter mottatt vare ved telefonsalg. Så da er jo telefonen bankers. Men hva med mobilabonnementet, gjelder 2 ukers angrefrist der også? Og gjelder angrefristen når godtakelsen av tilbudet skjedde over SMS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære sa ja til en av Ucan2s selgere her om dagen. I følge kjæresten var tilbudet knallbra, og han trenger en ny mobil. Det passer jo fint, siden han trenger en ny akkurat nå... Selgeren ringte flere ganger, når kjæresten ikke tok telefonen gikk det ikke lange tida før selgeren prøvde igjen.

Jeg hadde aldri hørt om Ucan2 før, og syns det virka litt rart. Kjæresten syns tilbudet var knallbra, og takket ja over SMS.

Nå i ettertid har jeg søkt litt rundt på nettet, og har stort sett funnet historier som fraråder folk å handle hos Ucan2.

Slik jeg har fortstått det, kan kjøper sende inn angrerettskjema innen to uker etter mottatt vare ved telefonsalg. Så da er jo telefonen bankers. Men hva med mobilabonnementet, gjelder 2 ukers angrefrist der også? Og gjelder angrefristen når godtakelsen av tilbudet skjedde over SMS?

Ucan2 er organisert som et selskap under Netcom, så det er ikke noe fishy der.

Når det gjelder salg utenfor fast utsalgssted (som i dette tilfelle) så har du 14 dager angrefrist på både telefon og abonnement. Så det er bare enten ta kontakt med dem, eller fylle ut vedlagt angrefristskjema som kommer i posten så er alt i orden:-)

AnonymBruker
Skrevet

Ucan2 er bare dritt, styr unna! Les denne tråden, jeg har første svarinnlegget der og kan ikke anbefale dette til noen. Anbefaler også å lese denne saken fra forbrukerklagenemda om ucan2, det sier mye om deres behandlig av kundene. Det finnes også en egen facebook gruppe som heter "for oss som har blitt svindlet av ucan2!!", der du kan lese om mange brukeres dårliger erfaringe. Mitt beste råd er å returnere alt med angrefristskjema, både telefon og abonnement, og finne seg en seriøs forhandler å forholde seg til.

AnonymBruker
Skrevet

Ucan2 er noe forbanna dritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...