AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Noen som kan tipse oss om en flott norsk sang vi kan bruke til brudevals? Ikke Helbillis - Den finaste eg veit... ;-) Litt kjedelig å ah en som "alle" har synes jeg :-) Vi er glad i musikk som dumdumboys, CC cowboys og Vamp. Tir na noir er jo nydelig, men også veeeldig mye brukt i bryllup.. Tusen takk for alle forslag! :D
skruf Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Vi hadde Drømmen om Elin! Ikke den vi egentlig skulle ha, men da bandet tok tydeligvis en sjefsavgjørelse idet vi skulle til å danse.... Men den var fin likevel da:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå