Gå til innhold

Myrtels dagbok


Myrtel

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er Myrtel, og jeg har prøvd å bli gravid i 6 måneder. Jeg sluttet på P-pillen i desember i fjor, og har enda til gode å se to blå på testen.

Jeg er ganske ung (men myndig, da icon_wink.gif ), og har en snill kjæreste. Vi gleder oss til å bli foreldre.

En gang jeg hadde anorexia mistet jeg mensen i nesten et helt år. Kan det ha noe å si for at jeg ikke har klart å bli gravid hittil?? Jeg er redd for det, samtidig er jeg såpass ung og frisk at det ikke burde være noe problem. Dessuten er dette tre år siden.

Jeg har regelmessig syklus på 26 dager, og merker alltid når jeg har eggløsning.

Faktisk så venter jeg den i disse dager icon_biggrin.gif (stolt og spent)

Merker at brystene såvidt begynner å bli ømme. (som er et sikkert tegn.)

Hadde sex igår, men reiste meg opp med en gang så alt rant ut. (Er ikke så nøye på det, akkurat... Tror det er mest prostatavæske, da jeg har hørt om jenter som satt på toppen, reiste seg like etterpå, og likevel har blitt gravide.)

Jeg vil så veldig, veldig gjerne bli mamma til en liten tass i løpet av neste år! Det er mitt høyeste ønske icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI!

Hjertelig velkommen som dagbokskriver...er blitt mange nye i det siste!

Vi har alle samme ønske som deg; nemlig bli mamma!,,jeg er ung selv, 22 og gift og dette er 3 prøvemåned...

Angående spørsmålet ditt, så tror jeg ikke at spiseforstyrrelsen din for 3 år siden skal ha noen innvirkning på barnløsheten din...dere får bare fortesse å prøve...

Lykke til iallefall!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn i KG's verden av dagbokskrivere. Det er blitt en god gjeng av oss etterhvert - og jeg synes det er like spennende å følge med på alle dere andre som meg selv. Alltid noen som har EL, alltid noen som venter ikke-besøk av tanta etc.

Greit å få svar på ting og tang man lurer på - selv om ingen av oss her inne er eksperter. Men vi har lært av egne erfaringer.... icon_wink.gif

Lykke til i jakten på to blå - håper du lykkes snart.

Og jeg tror heller ikke, som Angel, at din spiseforstyrrelse skal ha noe å si - så lenge du har regelmessige sykluser nå.....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELKOMMEN SOM DAGBOKSKRIVER!!!

Her er mange flotte jenter som kan svare på ting fu lurer på.

Jeg mener også spm de andre at spiseforstyrrelsene ikke har noe og si, så stå på jenta mi!!!

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit som dagbok skriver.

Ønsker deg lykke til i prøvingen, og at det lykkes fort for dere.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen!

I dag er jeg ganske spent, hadde sex to ganger i går kveld. Håper noen traff målet, og at eggløsningen er på riktig tidspunkt! Hvor lenge kan sædceller overleve inni der tro??

Idag regner det som bare pokker ute, dessverre. Og jeg som hadde tenkt å gå meg en lang tur og tenke icon_smile.gif Får sitte inne og se på TV istedet. Det er jo nok av såper, så... *sukk*

Det føles ganske ensomt å sitte hjemme med bare en hund som selskap. Jeg savner menneskelig kontakt, noen å prate om alt med. Samboeren min skal få slippe å bli brukt som bestevenninne stakkar icon_biggrin.gif

klesvasken henger ute under tak (balkong) men blir så sent tørr.

Uff, idag er det visst en "klage-på-alt" dag. Dette er den 7. måneden jeg prøver å bli gravid. Håper inderlig det klaffer.

I løpet av et år har jeg 12 sjanser, så èn gang må det vel gå?....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja, nå tror jeg EL er ferdig for denne gang. Jeg har sendt inn soldater 4 dager på rad icon_biggrin.gif

Så sjansene er gode.

Håper, håper!!!

Venter mensen 15-16 juni.(håper jo at den aldri dukker opp icon_smile.gif )

Jeg er så spent!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Myrtel!

Håper soldatene har gjort jobben sin!!...at de finner veien liebe039.gifliebe039.gifliebe039.gif frem til målet!!

Tror jeg er ferdig med EL selv nå, så jeg tror jegventer mensen rundt 16 juni jeg også!..kanskje vi tester sammen!.hihi..dessuten har jeg bursdag 16 juni, og jeg må vel få det jeg ønsker meg mest i hele verden vel???..

Lykke til i denne ventetiden, den er jo så frustrerende!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel, tenk så kult om vi ble gravide samtidig icon_smile.gif *drømme*

Jeg kommer ikke til å teste om jeg ikke går på overtid. Fikk mensen den 16. forrige måned, og regner med at den kanskje kommer et par dager før det denne gangen; hvis den da kommer icon_lol.gif Altså ca. 14.juni.. (jippi, kun to uker til!)

Har den ikke kommet til 20. juni så tester jeg!

(er tålmodig ser du...)

*maner svømmerne opp i egglederne til meg selv og Angel*

Jeg vil så gjerne ha barn!

Har til og med tenkt ut navn icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei bægge to..

får håpe d klaffe førr dåkker bægge.

e sjøl 7 uke på vei no, å e bekymra førr d mæste icon_wink.gif

den fødte mamma, eller ka? bekymra før ungen e førdi produsert...hihi

krysse fingran førr dåkker.

Klæm litle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Myrtel!!

Tusen takk for melding i dagboka mi!

Krysser fingre for at det lyktes for en av soldatene dere sendte inn icon_wink.gif

Ang. anoreksien vil jeg bare fortelle deg at jeg led av det samme da jeg var tenåring. Etter fire år uten mens, traff jeg en gutt som på mange måter hjalp meg til å bli frisk - iallefall fikk det meg til å begynne å spise normalt igjen. Og selv om det langt ifra var planlagt, ble jeg gravid bare noen få måneder etter at mensen var tilbake icon_redface.gif

Så med andre ord - så lenge mensen er tilbake, er nok alt det andre i orden også!

Lykke til!!

Klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg på nåler altså icon_smile.gif

Hadde veldig vondt nederst i magen og i puppene igår. Idag er de normale igjen. Hva skjer?? Det er ca 1 uke siden EL, og jeg håper så veldig at min eggcelle fikk besøk av en modig soldatcelle!! icon_biggrin.gif

Håper det var festesmerter jeg kjente igår icon_smile.gif Nå gleder jeg meg til å se om mensen dukker opp den 14. juni! Håper den holder seg borte i 9 måneder fra nå, pluss litt til.

Jeg var inne på SnartMamma og kikket etter pene navn idag, og fant noen:

SJASMIN eller ELIZA

og

GABRIEL eller MARCO er nydelige navn.

Jeg vil bli graviiiid icon_biggrin.gif Håper så inderlig at jeg KAN bli gravid. Har lest en del inne på SnartGravid og skjønner at det ikke er en selvfølge å få barn. *sukker* Jeg vil jeg vil!

Dette er vår 7. prøvesyklus. Har hørt at 90% lykkes med å bli gravide innen ett år. Håper det gjelder meg. Satser på det!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Myrtel aktion069.gif *Zafir hilser pent og sier: Velkommen hit!*

Nå begynner det sannelig å bli mange her inne liebe073.gif

Her snakkes det om el-slim, sæd, utflod, mens og annet gørrsprachlos038.gif ....i en helt naturlig tone!

Slikt orker ikke sambo å høre om sprachlos025.gif , heller ikke broren min , så da må jeg ty til jentene liebe010.gif her inne!

Det hadde vært gøy om en av de tapre soldatene "dine" leker supermann, og lager et lite frø til deg icon_smile.gificon_smile.gif

Ser at du skal teste den 20.6....jeg skal holde øye med deg frem mot testetid. Men du må love at du holder oss oppdatert her inne...vi er noen utålmodige sjeler skjønner du icon_lol.gif

Lykke til denne syklusen! Måtte supermann-soldaten gjøre jobben sin godt icon_wink.gif

Masse klemmer

fra Zafir (som har så inn i granskauen vonde pupper i dag *sukk* Føles som om de sprenges

snart waffen011.gif )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG ER SÅ LEI AV Å VENTE AT JEG HAR LYST TIL Å BARE waffen100.gif og traurig046.gif og traurig028.gif og fragend013.gif !!!!!!!!!!!!

11 hele dager igjen til jeg venter mensen icon_frown.gif

Ventetid går meg på nervene!

Noen som har et trøstens ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg i godt humør igjen icon_biggrin.gif

Er nemlig meget øm i brystene og nederst i magen icon_biggrin.gif *håpe håpe*

Det kjennes litt ut som om noen prøver å trykke inn en isbit der nede. Kilende, litt ømt.

Det er vel en ca. 10 dager siden EL.

Jeg har ikke hatt noen blødning eller noe, kan man bli gravid uten å få festeblødning???? Jeg gleder meg til å se om mensen kommer, og håper at det er min tur denne gangen icon_smile.gif

Lykke til alle dere andre som prøver /er gravide! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noen festeblødning når jeg er blitt gravid, hverken denne gangen eller forrige gang.

Så du trenger ikke ha det for å bli gravid. Jeg hadde veldig ømme pupper, og var litt rar nede i magen, nesten som menssmerter.

Får håpe du er gravid da, ønsker deg lykke til ihvertfall.

Krysser armer og bein.

icon_smile.gif

Klem

Cobra

5+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for oppmuntringen Cobra icon_smile.gif

Idag er jeg svimmel som jeg aldri har vært før. Hva skjer?? Igår verket hele kroppen. Spesielt puppene.

Jeg tok tempen, i tilfelle jeg skulle være syk; men neida, ingen feber!

Jeg krysser fingrene for at mensen ikke dukker opp den 14. !!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:o Det er 14. idag Myrtel !

Har du sett noe til den stygge tanta ??

Nysjerrig - oppdater oss - pliiiiiiiizzz.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Myrtel!!

Får håpe det går bra med deg!..fortell oss hva som skjer da!!Vi er spente!!! :o

Lykke til i hvertfall!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...