Gå til innhold

Hotelltips i New York?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips til et bra hotell i New York?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er budsjettet ditt/hvor vil dere helst bo?

AnonymBruker
Skrevet

- Paramount

- The Pod

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Sjekk ut hotel LOLA! Super sentralt (midt på manhattan) og med underground rett rundt hjørnet!

Betalte 5000,- tur/r for fly og hotell i 1 uke

Skrevet

Hva enn du gjør; ikke book rom på Hotel Carter. Der er det møkkete, muggent, bråkete og lukter rart. HOLD DEG UNNA!

Men Westin Hotel er jeg kjempefornøyd med. Det er nok litt dyrt - men følg med på kampanjer - fikk det ganske billig pga kampanje på hotels.com

Skrevet

Jeg har bodd på Hotel Lola, som ligger sentralt og fint nær mye shopping i 30th street. Betalte 8000 hver for 10 netter inkludert fly via Expedia. (To personer). Kjempemoderne hotell, helt nyoppussa i fjor høst!

Skrevet

Jeg har aldri vært i New York, men skal dit i september :hoppe:

Vi har booket oss inn 10 netter på dette hotellet Stay

Det var ikke det billigste hotellet vi fant, men rimelig i forhold til mye annet vi så på. Vi undersøkte litt nærmere de billigste hotellene før vi bestilte og er veldig glad for det etter vi så dette Hotel Carter

Fikk litt skrekken over at standarden på hotell kan være så dårlig! Selv om det er billig er det snakk om mange tusen når en skal være der en stund...

Noen andre som har bodd på Stay og har erfaringer med dette hotellet?

-CoffeeCup :vinke:

Skrevet

Vi undersøkte litt nærmere de billigste hotellene før vi bestilte og er veldig glad for det etter vi så dette Hotel Carter

Det så ikke vi for å si det sånn. Vi ankom sent om kvelden, var skikkelig trøtte og slitne, og skulle hoppe rett til sengs. Men vi måtte på Waalgreens å kjøpe vaskemidler før vi turte ta en dusj, innom gap å kjøpte pysj - for vi turte ikke ligge i bare undertøy i det sengetøyet der. Fant kvittering under senga som var et år gammel. Jadda.

Men beliggenheten var bra da!

Skrevet

Vi bodde på Marriot Marquise midt på Times Square. Et flott hotell som jeg gjerne booker igjen. Bestillte via hotels.com og fikk rom for rundt 1250 kroner natten.

Skrevet

Jeg har veldig gode erfaringer med Roosevelt og waldorf astoria, ingen av de er veldig morderne med de har den eldre sjarmen og er rene og pene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...