Gå til innhold

Ibe: gjesteboka du skal ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått den? Har lyst til å bestille samme som deg, men lurer på om den er like fin som den ser ut som. Har lyst på den i Ivory

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Arwen

Ja jeg har fått den for lenge siden :) Jeg har den i syrin og synes boka er kjempeflott.

Hva er det du lurer på da?

Det er ca. 74 sider i boka om jeg ikke husker helt feil og ark-kvaliteten er god.

Skrevet

Så bra. Lurte egentlig på det hjertet laget av roseblader. Tenkte det kanskje lett kunne bli litt halveis hvis du skjønner :D

Skrevet

Ja, huff aner ikke hvordan jeg skal forklare det. :klø: men hvis du sier den er fin så stoler jeg på deg. :D

Skrevet

Hvis du mener om den ser uekte ut, så synes ikke jeg den gjør det. Ble faktisk positivt overraska over hvor fint det hjertet var laget - ikke noe "plastic fantastic" :ler:

Skrevet

Det var det jeg mente ja. :ler: Bra, da bestiller jeg den i ivory.

Skrevet

Gjør det du :) Og blir du misfornøyd.........så ikke heng meg :wink:

Skrevet

Ja, men for sent, har allerede bestillt den fr BC

Skrevet

Hadde vært rart om BC fikk samme pris fra produsent som gigantstore Confetti i Englang med 65 millioner potensielle kunder! :ler::ler:

Har bestilt tre stk. av denne: to i syrinfarge og en i ivory ( bryllup og baby; det er mye som skal minnes i år!! :wink: )

Klem Ninach

Skrevet

Hei!

Disse gjestebøkene som dere nevner. Står det ingenting i disse fra før av, slik at det bare er å skrive i vei for hver gjest?

Og lurer på om noen har fotoalbumet som også hører med? Til forklaring så står det: Pages interleaved with tissue. 20 pages.

Dette betyr vel at det er helt vanlige papirsider m/ tynt skilleark (uten lommer) slik at man kan lime inn bildene selv?

Takk!

Skrevet

Nei, det er blanke ark......men fargestiftene må du kjøpe selv :blunke:

Og jeg tror det betyr at det er blanke ark med skillelommer på fotoalbumet

Skrevet

Avbestillte det jeg, synes prisen var litt vel stiv. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...