Gå til innhold

Hjelp med kjolevalg!


Gjest Purelove

Anbefalte innlegg

Gjest Purelove

Jeg har den hvite - den er kjempefin! :)

Nå er den på vei, vil jeg tro :D Må bare finne fine hæler til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kropp til å gå slik, men ville aldri gjort det! Det oser billig og dårlig kvalitet av det blondemonstret der. Det er klart at om man r opptatt av å få de største drittsekkene etter seg så vær så god! Jeg foretrekker menn med sofistikert smak og litt klasse. De mennene ville aldri blitt sett med en slik "hore".

Selvsagt kan det være hun kjøper kjolen for seg selv, for SIN del....eller, NEI, who are we kidding!!!!

Jeg må le litt :fnise: Min far på 56 år og onkel på 59 år syns jeg så kjempefin ut i den, så jeg tror ikke det er en allmennoppfattelse at man ser horete ut i en slik kjole. Jeg har fått masse komplimenter for den kjolen - go for it, TS :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le litt :fnise: Min far på 56 år og onkel på 59 år syns jeg så kjempefin ut i den, så jeg tror ikke det er en allmennoppfattelse at man ser horete ut i en slik kjole. Jeg har fått masse komplimenter for den kjolen - go for it, TS :nigo:

Æsj! Det var jo bare ekkelt! Jeg vil tro ts kan dra mange sleske gamle gubber i den kjolen der ja!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvite sa... Underkjole... :forvirret:

Men den sorte likte jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Skal jeg velge denne: Min lenke

Eller den... Min lenke

Hva synes dere?:)

Dæææm! :hakeslepp:

Du blir hvertfall eye-candy i den kjolen der... Leste at du valgte den hvite.

Min første innskytelse når du spurte var å spørre når du skal ha det på, for det har jo litt å si for hvem kjole men velger.Men det svarte du jo også på.

Min andre innskytelse var å svare at den svarte passer sikkert bedre på kveldstid.

Min tredje er at den hvite ser ut som du har på bare undertøy.

Men at gudbedre, du blir lekker... Og at jeg skjønner at du er stolt av degselv hvis du fakta kan gå kledd sånn (og tørr å gjøre det).

Oh, my. :kul:

Ikke bry deg om de som sier det er horete. Horete sitter i hodet og oppførselen til jenta, og mindre i klærne.

Men, ja det er et utfordrende antrekk (!) og du vil bli til glede for mannfolk over alt som får se deg.

Jeg fatter og begriper ikke at du tørr å ta det på deg, men oki. Jeg klager ikke.

Edit: Vil du virkelig at lærerne dine skal se deg sånn?

Endret av notetur nomen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest notetur nomen

Æsj! Det var jo bare ekkelt! Jeg vil tro ts kan dra mange sleske gamle gubber i den kjolen der ja!

Hvorfor må de være gamle og sleske?

Jeg vil tro det er mer enn nok at de er hetero...

(Edit. Hmm... Nettbutikken har cat-walk video... :jepp::lur: )

Endret av notetur nomen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Jeg må le litt :fnise: Min far på 56 år og onkel på 59 år syns jeg så kjempefin ut i den, så jeg tror ikke det er en allmennoppfattelse at man ser horete ut i en slik kjole. Jeg har fått masse komplimenter for den kjolen - go for it, TS :nigo:

Altså, det hadde sett mye mer horete ut med en sånn kjole i svart eller rødt. Hvit med blomster er mye mer uskyldig. Men.. Ja.. Den er kort.

Jeg tror det handler mer om hva familien er vant til at damene går kledd i, for jeg vet om fedre som aldri hadde latt sin datter sette beina utenfor huset i en sånn kjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Dæææm! :hakeslepp:

Du blir hvertfall eye-candy i den kjolen der... Leste at du valgte den hvite.

Min første innskytelse når du spurte var å spørre når du skal ha det på, for det har jo litt å si for hvem kjole men velger.Men det svarte du jo også på.

Min andre innskytelse var å svare at den svarte passer sikkert bedre på kveldstid.

Min tredje er at den hvite ser ut som du har på bare undertøy.

Men at gudbedre, du blir lekker... Og at jeg skjønner at du er stolt av degselv hvis du fakta kan gå kledd sånn (og tørr å gjøre det).

Oh, my. :kul:

Ikke bry deg om de som sier det er horete. Horete sitter i hodet og oppførselen til jenta, og mindre i klærne.

Men, ja det er et utfordrende antrekk (!) og du vil bli til glede for mannfolk over alt som får se deg.

Jeg fatter og begriper ikke at du tørr å ta det på deg, men oki. Jeg klager ikke.

Edit: Vil du virkelig at lærerne dine skal se deg sånn?

:fnise: Det skal bli en miniparty på kveldstid, noen av lærerne skal være til stede ja. Den er bestilt :lur:

Joda, jeg tør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

:fnise: Det skal bli en miniparty på kveldstid, noen av lærerne skal være til stede ja. Den er bestilt :lur:

Joda, jeg tør :)

Miniparty på kveldstid på høgskolenivå, og du bør kunne gå i den kjolen uten problem hvis det er en stil de er vant til å se deg i på dagtid også, med ettersittende klær og korte skjørt, shortser og sånt. Du kommer sikkert til å ta deg flott ut.

Men pass på hvor beruset du blir, så du ikke tipper over i kategorien trashy utpå kvelden. Som sagt så sitter klasse og stil i adferden din, og da må du jobbe mer med å overbevise om at du har det, når du kler deg utfordrende.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Miniparty på kveldstid på høgskolenivå, og du bør kunne gå i den kjolen uten problem hvis det er en stil de er vant til å se deg i på dagtid også, med ettersittende klær og korte skjørt, shortser og sånt. Du kommer sikkert til å ta deg flott ut.

Men pass på hvor beruset du blir, så du ikke tipper over i kategorien trashy utpå kvelden. Som sagt så sitter klasse og stil i adferden din, og da må du jobbe mer med å overbevise om at du har det, når du kler deg utfordrende.

:)

Jeg går ikke med korte klær på dagtid nei. Jeg har heller aldri vært full i mitt liv, og kommer ikke til å bli det heller, så det blir ikke noe problem.

Desutten så ser jeg ikke på det som "farlig" å kle seg slik, er noe jeg ofte gjør på party :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig gå slik Purelove? Det ser jo bare så utrolig billig ut! Ser ut som du tar en hundrings for en blowjob liksom. Den bare skuldre og blondene og lengden gjør den så sykt trashy!

Nå har jeg litt klasse og stil og ville aldri blitt sett i en slik billig kjole, da, men jeg skjønner ikke at jenter vil se sånn ut! :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

379,- og 90% polyester :fnise: Jeg ville ikke bli sett død i den der engang!

Men skal du i skippergata og tjene litt gryn så vær så god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...