AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Mandag skal jeg vil Vindern dps i Oslo, men skjønner ikke hvilket bygg jeg skal til. Det er så mange som ligger der. Jeg skal til Forskningsveien 7c. Noen som har vært der, og vet?
kråkefjas Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Her https://maps.google.no/maps?q=vinderen&hl=no&ll=59.942234,10.712501&spn=0.001095,0.004117&sll=59.922764,10.732613&sspn=0.070115,0.2635&t=h&hnear=Vinderen&z=19
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Her https://maps.google.no/maps?q=vinderen&hl=no&ll=59.942234,10.712501&spn=0.001095,0.004117&sll=59.922764,10.732613&sspn=0.070115,0.2635&t=h&hnear=Vinderen&z=19 Takk, men hvordan vet jeg hvor 7c er?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Du tar T-banen til blindern. Gå oppover (på motsatt side av der hvor universitet ligger), forbi barnehagen som ligger rett ved T-banestoppet, så kommer du til et en stor åpen plass eller et stort jorde er en bedre beskrivelse. Gå over jordet, og på andre siden ser du en rød mursteinsbyggning, dette er vinderen DPS. Når du nærmer deg bygget står det skilt til hovedinngangen hvis jeg husker riktig
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Du tar T-banen til blindern. Gå oppover (på motsatt side av der hvor universitet ligger), forbi barnehagen som ligger rett ved T-banestoppet, så kommer du til et en stor åpen plass eller et stort jorde er en bedre beskrivelse. Gå over jordet, og på andre siden ser du en rød mursteinsbyggning, dette er vinderen DPS. Når du nærmer deg bygget står det skilt til hovedinngangen hvis jeg husker riktig Men er det ikke de nyere byggene ved siden av det gamle, røde, store bygget som er dps? Jeg gikk til dps på vindern ifjor, og da gikk jeg ikke til det røde bygget, men til det nyere bygget som ligger mellom jordet og det røde bygget.
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Mandag skal jeg vil Vindern dps i Oslo, men skjønner ikke hvilket bygg jeg skal til. Det er så mange som ligger der. Jeg skal til Forskningsveien 7c. Noen som har vært der, og vet? Ta linje 1 mot Frognerseteren. Gå av på Gaustad stasjon. Gå over gangfeltet til andre siden av veien og fortsett videre innover langs Forskningsveien til du kommer helt til enden av den. Der er inngangen. Edit. Stavefeil. Det er ikke den røde bygningen, men den nye brungråe. Du skal opp en skifertrapp. Det er lett å se. Endret 3. juni 2012 av notetur nomen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Ta linje 1 mot Frognerseteren. Gå av på Gaustad stasjon. Gå over gangfeltet til andre siden av veien og fortsett videre innover langs Forskningsveien til du kommer helt til enden av den. Der er inngangen. Edit. Stavefeil. Det er ikke den røde bygningen, men den nye brungråe. Du skal opp en skifertrapp. Det er lett å se. Ja, det var det jeg tenkte, vet du hva som er i den røde bygningen? Har du vært der før? Hva syns du? Var de noe bra? Kan jeg spørre hvem du gikk til? Hilsen ts
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Ja, det var det jeg tenkte, vet du hva som er i den røde bygningen? Har du vært der før? Hva syns du? Var de noe bra? Kan jeg spørre hvem du gikk til? Hilsen ts I den røde bygningen har de sykehusavdelig for pasienter som kommer til dagbehandling, og en avdeling for pasienter som overnatter og får intensiv behandling. De som er på dagbehandlingen driver med gruppebehandling, trim, aktiviteter, er på utflukter osv. Man kan noen ganger se dem i hagen der de sitter på hagemøbler og røyker og prater sammen. De som sover der går bare ut med følge og man ser dem skjelden. Jeg vet ikke så mye om hvor bra det er i forhold til andre steder. Men det er greit å vite at det stedet er sett på med positive øyne av andre fagfolk. De er også åpen for at du kunne bytte behandler dersom kjemien ikke stemmer. Ønsker deg lykke til. Edit: Jeg vil helst fortelle så lite som mulig om min private relasjon til stedet. Endret 3. juni 2012 av notetur nomen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå