AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg og samboeren hadde analsex i går. Han var også litt inni vagina når vi var ferdig hadde han blod på seg, så han/vi trodde jeg hadde fått mensen. Men det var det ikke, jeg blødde fra analen. Det var ikke noe vondt eller noe, men blødde mye fordi. (Vi brukte babyolje) Når jeg gikk på toalettet etterpå vart toalettet fylt med blod. Så jeg måtte bare gå å legge meg etterpå, men papir mellom rumpeballene. Jeg blør like gale idag, men bare når jeg er på toalettet. Så gale at alt vannet i toalettet blir helt rødt! Selv om jeg bare urinerer. Idag svir det litt. Hva er galt med meg? Tørr ikke gå til legen for dette? Er det noe som kan hjelpe, Sinksalve eller noe?
Mann 42 Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Jeg og samboeren hadde analsex i går. Han var også litt inni vagina når vi var ferdig hadde han blod på seg, så han/vi trodde jeg hadde fått mensen. Men det var det ikke, jeg blødde fra analen. Det var ikke noe vondt eller noe, men blødde mye fordi. (Vi brukte babyolje) Når jeg gikk på toalettet etterpå vart toalettet fylt med blod. Så jeg måtte bare gå å legge meg etterpå, men papir mellom rumpeballene. Jeg blør like gale idag, men bare når jeg er på toalettet. Så gale at alt vannet i toalettet blir helt rødt! Selv om jeg bare urinerer. Idag svir det litt. Hva er galt med meg? Tørr ikke gå til legen for dette? Er det noe som kan hjelpe, Sinksalve eller noe? Kom deg til lege. Hvis du har en blødning som varer over så lang tid, så kan det være noe alvorlig. Du risikerer også å få en infeksjon, hvis du ikke allerede har fått det. Rifter i endetarmen kan gi infeksjoner som lager noen ganske digre byller, så om du kan få tatt dette i starten, så sparer du deg en masse plager i de kommende ukene. Og for fremtida bør du få kjæresten din til å være litt mer forsiktig. Endret 1. juni 2012 av Mann 42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå