Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huske fått smerter i håndleddene mine ved feks å ta push-ups eller annet fysisk tungt arbeid. Jeg fikk smerter i dag bare pga jeg satte nye setetrekk inn i bilen.

Denne gangen er smertene i høyre håndledd det stråler smerter til alle fingrene :/ Noen som har noen tips om hva dette er?

(Jeg har jobbet siden jeg var kanskje 9-10 år hjemme på gården med alt fra måking av møkk til å sette opp gjerder)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Senebetennelse. Skaff deg en støtte som du bruker når du skal ta pushups o.l.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg tror også at det er en senebetennelse, har opplevd lignende selv og da fikk jeg beskjed at jeg hadde senebetennelse. Du burde uansett bestille en time hos fastlegen din :) God bedring :

;)

Skrevet

Har du vondt i håndleddene når du holder dem i ro? Eventuelt smerter på natten? Isåfall så er det en viss fare for senebetennelse.

Har du derimot kun vondt når du bruker/belaster håndleddene, så er det mindre sannsynlig at det er senebetennelse og mer sannsynlig at det er noe annet.

Det enkleste er i grunnen å bestille en time hos legen, og å ta det videre derifra.

Skrevet

Har du derimot kun vondt når du bruker/belaster håndleddene, så er det mindre sannsynlig at det er senebetennelse og mer sannsynlig at det er noe annet.

Jeg får vondt når jeg bruker/belaster håndleddene. Det har vært sånn så lenge jeg kan huske. Kan det være at det har blitt en kronisk senebetennelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...