AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Hei! Er det noen mannfolk som har prøvd Trojan Magnum kondom? Jeg har en uvanlig penis, der lengden er normal, men omkretsen er større enn normalen antar jeg. Alle jeg har prøvd harvært ubehagelig stramme. Jeg har også prøvd RFSU Grande. Og til dere kvinner, regner med dere kjenner forskjell på sex med og uten kondom, men kjenner dere forskjell fra kondom til kondom? Takk for svar
Gjest Katten. Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Trojan. Litt bange anelser ved navnet. Kjøp xxl-kondomer. Du trenger ikke rulle dem helt ut, vet du.
Gjest sardintroll Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Trojan. Litt bange anelser ved navnet. Støtter den. Det er liksom noe som skurrer litt. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Samboeren min har ganske lik penis som deg, etter hva det høres ut som hvert fall Slike vanlige kondomer må tvingers på med makt og det ser jo nesten ut som penisen hans skal sprenges... Tror vi prøvdde Trojan en gang, men husker ikke helt, denne var hvert fall ikke optimal heller. For å svare på det andre spørsmålet ditt, så merker jeg hvert fall ikke forskjell på kondomer. Har dog ikke prøvd slike med ruglete overflater ol.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå