Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. juni 2012 #21 Skrevet 5. juni 2012 Vil gjerne høre videre oppdateringer, TS!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #22 Skrevet 5. juni 2012 Jeg skal oppdatere, men det ble altså ikke sånn jeg håpet Vi har sendt litt meldinger frem og tilbake, og det virka som han ville møte meg igjen. Hadde til og med en litt sånn halvveis avtale om å møtes i går. Men da jeg tok kontakt for å avtale litt nærmere angående klokkeslett, osv så sa han plutselig at han ikke trodde han ville ta det noe videre.. Og jeg skjønner det så alt for godt, for grunnen han hadde til det er veldig god: En vesentlig detalj som jeg kanskje burde nevnt her i tråden før. Jeg har nemlig en sønn.. (Grunnen til at jeg ikke nevnte det her er fordi jeg ikke ønsker å bli stemplet som en dårlig mor som fester og har ONS, og det er lettere å la være å si at jeg har barn enn å føle at jeg må forklare at jeg har bare festa to ganger i år, og at han jeg nå er betatt av var den andre jeg har hatt meg med siden jeg og faren til sønnen min gikk fra hverandre for snart to år siden) Uansett så skjønner jeg ham veldig godt. Han likte meg visst veldig godt, men var redd for å ta det videre fordi han ikke er klar for det livet jeg lever. Og det synes jeg er en moden avgjørelse, selv om jeg ble veldig veldig lei meg. Vi hadde en utrolig kjemi, som jeg aldri har opplevd med noen annen før. Og jeg er redd jeg kommer til å ha vanskeligheter med å glemme ham. TS
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #23 Skrevet 5. juni 2012 Full, glad og kåt på onsdag. Happy og betatt på torsdag. Skuffet og forsmådd på fredag. Sånn er livet noen ganger. Ikke tenk, analysér eller tolk for mye. Demp forventningene litt. Sett på følelsesbremsene en smule og fokusér på noe kult du kan finne på i stedet. Hvem vet, rundt neste hjørne dukker det opp noe(n) som er mer spennende. Jeg glemte forresten å kommentere dette. Synes det var utrolig bra skrevet Gorgonzola! Takk Skal prøve å ha dette i bakhodet, men det er lettere sagt enn gjort. Tror ikke følelsesbremsene mine funker når det gjelder denne mannen her, desverre. Nesten så jeg ønsker at han hadde sagt noe slemt til meg eller noe, sånn at jeg kunne kassert ham uten betenkeligheter TS
Steinar40 Skrevet 5. juni 2012 #24 Skrevet 5. juni 2012 Vi hadde en utrolig kjemi, som jeg aldri har opplevd med noen annen før. Og jeg er redd jeg kommer til å ha vanskeligheter med å glemme ham. TS Kanskje det da er bedre å ta det litt piano til du vet en del om hvordan en fyr egentlig er?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #25 Skrevet 5. juni 2012 Kanskje det da er bedre å ta det litt piano til du vet en del om hvordan en fyr egentlig er? Du mener piano som i å vente med å ha sex med ham, eller piano som i å ikke la seg rive med følelsesmessig så fort? Hvis du mener det siste så er det umulig, for jeg klarer ikke å distansere meg fra følelsene mine. de er liksom der om jeg vil eller ikke Hvis du mener det første så er det helt sikkert lurt. Men jeg er et seksuelt vesen som mener at det ikke er noe galt i å gi etter for kåtskap og lidenskap av og til. Har man lyst og anledningen er der så hvorfor ikke? Hvis mannen mister all respekt for meg fordi VI har sex første kvelden så får det være. Vi er da to om det. Og hvis jeg hadde sagt nei til å bli med min siste ONS hjem så hadde han sikkert ikke vært noe mer interessert i å møte meg igjen, da sønnen min fortsatt ville vært en dealbreaker. Jeg kunne sikkert hindra meg selv i å blitt så betatt, og dermed såra, men da hadde jeg heller aldri fått den fine opplevelsen jeg fikk, og faktisk fått bekrefta at det finnes menn som han der ute. TS 6
Steinar40 Skrevet 5. juni 2012 #26 Skrevet 5. juni 2012 Du mener piano som i å vente med å ha sex med ham, eller piano som i å ikke la seg rive med følelsesmessig så fort? Hvis du mener det siste så er det umulig, for jeg klarer ikke å distansere meg fra følelsene mine. de er liksom der om jeg vil eller ikke Hvis du mener det første så er det helt sikkert lurt. Men jeg er et seksuelt vesen som mener at det ikke er noe galt i å gi etter for kåtskap og lidenskap av og til. Har man lyst og anledningen er der så hvorfor ikke? Hvis mannen mister all respekt for meg fordi VI har sex første kvelden så får det være. Vi er da to om det. Og hvis jeg hadde sagt nei til å bli med min siste ONS hjem så hadde han sikkert ikke vært noe mer interessert i å møte meg igjen, da sønnen min fortsatt ville vært en dealbreaker. Jeg kunne sikkert hindra meg selv i å blitt så betatt, og dermed såra, men da hadde jeg heller aldri fått den fine opplevelsen jeg fikk, og faktisk fått bekrefta at det finnes menn som han der ute. TS Jeg mener at man bør ta det litt piano for å finne ut om det virkelig kan være "liv laga" først. Ellers kaster man bare bort tid og krefter i mine øyne. Og selv om følelser er der så betyr ikke det at man trenger å agere på disse følelsene. Litt selvkontroll må man ha. Men hvis du mener at du fikk mer positivt enn negativt ut av det så er jo det sånn du ser på det. Selv om jeg altså har et annet syn på saken.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #27 Skrevet 5. juni 2012 Jeg mener at man bør ta det litt piano for å finne ut om det virkelig kan være "liv laga" først. Ellers kaster man bare bort tid og krefter i mine øyne. Og selv om følelser er der så betyr ikke det at man trenger å agere på disse følelsene. Litt selvkontroll må man ha. Men hvis du mener at du fikk mer positivt enn negativt ut av det så er jo det sånn du ser på det. Selv om jeg altså har et annet syn på saken. Du har kanskje et poeng, spesielt hvis man er ute etter et seriøst forhold. Tror ikke ONS er oppskrifta på det. Men jeg var ikke på utkikk etter en mann, jeg har jo en sønn så føler det blir feil å gå aktivt inn for å få meg partner, i alle fall ennå. Jeg var mer ute etter å ha det gøy, og det hadde jeg. Bare at et eller annet sted på veien var det noe som gjorde at han vekket følelser i meg.. Mange ganger synes jeg det er bedre å agere på følelsene enn å la være. Jeg føler ikke at jeg har kastet bort tiden min på ham. Jeg har hatt en veldig fin opplevelse, og er glad for at tilfeldighetene førte oss sammen den kvelden. Så jeg antar at det positive seirer over det negative. Tiden leger alle sår, fine opplevelser består :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #28 Skrevet 6. juni 2012 Vil noen hjelpe meg? Jeg "falt" også for en ONS etter lørdagen. Vi hadde ingen sex den natta da vi kom hjem til han. Bare snakka, drakk, hørte på musikk og låg å strøk og kosa på hverandre til vi sovna. Dagen etter våkner jeg av at han snur seg og holder rundt meg og sier at han var så fornøyd med å våkne opp på siden av meg. Vi lå en stund å lo og prata og hadde det skikkelig gøy egentlig! Så begynte vi å kose litt igjen, og det endte opp med at vi hadde sex. Flere ganger. Først litt sex, så kosing og snakking og så på an igjen. Han fortalte flere ganger hvor fin, deilig og herlig jeg var etc, etc, og vi snakka om altmulig mellom himmel og jord. Han fortalte at dama til kompisen hans kom fra samme plass som meg. Han husket ikke navnet hennes og ringte da til kompisen og forklarte at han var med meg og spurte etter navnet til dama, for å se om jeg visste hvem det var (er det et positivt tegn? at han fortalte det til kompisen? eller overanalyserer jeg nå? ). Vi kom også inn på alder og det viste seg at han var 13 år eldre enn meg (22 og 35). Han var litt flau for dette og håpte jeg ikke så på han som en gris, men han var veldig ungdommelig av seg både i væremåten og utseendemessig, og jeg følte vi klikket skikkelig godt! Jeg var hos han dagen etter til ca klokken 4, da jeg sa jeg måtte komme meg hjemover. Han tilbudte da å kjøre meg og han spurte etter nr mitt, før vi kyssa farvel... Nå har jeg ikke gjort annet enn å gått rundt å tvinne tommeltotter og sett på mobilen min siden lørdag. Herlighet for en sjarmør!! Tror dere det er mulig at han også ble litt sjarmert? Han sa så utrolig mye fint, og vi klikket jo så godt sammen. Håper så inderlig jeg får en mld...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå