AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg var på byen og der møtte jeg en skikkelig hyggelig mann. Vi snakka hele kvelden, dansa og styra på. Og på et tidspunkt ble jeg med ham hjem.. Begge hadde drukket en del. Jeg hadde nok drukket mest. Da jeg våkna neste morgen tenkte jeg: Helv... hva har jeg gjort nå? Jeg huska ikke så mye, og var forberedt på det verste (det vil si en idiot av en mann). Men vi endte opp med å ha det veldig koselig, så koselig som jeg aldri har hatt det på et ONS (ikke at jeg har hatt så mange). I løpet av tiden vi tilbrakte sammen så oppdaget jeg at han har mange av de kvalitetene jeg ser etter i en mann. Jeg kjenner han jo selvfølgelig ikke så godt, men uten at jeg trenger å gå i detaljer så ble jeg positivt overraska når det gjaldt så og si alt med den mannen. Jo mer vi snakka, og jo mer han fortalte om seg selv, jo mer "betatt" ble jeg. Han virka også veldig ivrig på å få nummeret mitt, noe som han fikk. Og han ga meg sitt nummer. Da vi skiltes fikk jeg inntrykk av at han oppriktig ønsket å se meg igjen, og vi la til og med litt planer for ting vi kunne gjøre sammen (vi har mange felles interesser). Men han tok ikke kontakt noe mer den dagen. Jeg har gått å klødd i fingrene etter å sende ham melding, så i ettermiddag gjorde jeg det. Men han har ikke svart Jeg har gått og kikket på mobilen helt siden jeg sendte den, men blir bare tristere og tristere, for jeg begynner jo å innse realitetene. Han er vel ikke like interessert som meg, men han kunne jo fint spandert en melding der han sa det istedenfor at jeg går her og lurer.. Aner ikke hvorfor jeg skriver her. Tror jeg bare må få det ut. Litt flaut å innrømme at jeg har følelser for en jeg hadde ONS med for to dager siden.. Føler meg som en skikkelig fjortis :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Du hadde ONS for 2 dager siden, gikk du ut på en onsdag?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Du hadde ONS for 2 dager siden, gikk du ut på en onsdag? Tilkall politiet sporenstreks 10
Leonora8 Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Du hadde ONS for 2 dager siden, gikk du ut på en onsdag? Lillelørdag. Moro hele uken vettu
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Noen gutter/menn er ikke alltid like flinke til å svare på meldinger! Jeg ba ut en fyr for litt over en uke siden, og det tok han 18 timer før han svarte, og han sa ja! Så sene svar betyr ikke nødvendigvis at de ikke er interesserte. Nå derimot, er det over et døgn siden han så meldingen min(facebook-oppdatering.) Men jeg har ikke mistet motet, ennå! :/
OhSerendipity Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Du hadde ONS for 2 dager siden, gikk du ut på en onsdag? Onsdag er jo ukas midtpunkt! TS, du har gjort din "del" ved å sende han melding, så nå kan du strengt tatt ikke gjøre stort annet enn å vente på et eventuelt svar. Er han interessert så vil han ta kontakt, men i de fleste tilfeller er en ONS bare en ONS. Lykke til, uansett! 1
Cuddlegirl Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Han kommer til å ta kontakt eller svare deg på meldingen om han er interessert. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Ja, jeg tror egentlig at løpet er kjørt. Hadde han vært interessert så hadde han svart nå. Jeg har jo vært gjennom alle mulige tenkelige scenarier, at han har vært tom for batteri på mobilen, osv. Men kan ikke si jeg kjøper forklaringene mine selv :gjeiper: Men jeg skjønner ikke hvorfor han da lot som han var interessert i noe mer? Hvorfor ikke være ærlig i så fall? Jeg er alltid det med ONS som jeg ikke ønsker noe mer kontakt med. Jeg sier at jeg ikke er interessert i noe mer. Det er da ikke så vanskelig? Hvorfor være en sånn lure"mus"? Oppgitt!
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 Huff, jeg og! Det skal ikke være lett. Nå har det jo forresten ikke gått så lang tid siden du sendte meldingen. Jeg glemmer i hvertfall igjen mobilen min overalt, glemmer å lade, tenker at jeg skal svare senere når jeg ikke er opptatt, etc. Det er ikke veldig sannsynlig, men det kan skje. Om han ikke har svart i løpet av i morgen er det en annen sak.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 Godt å høre at det ikke bare er meg. Men jeg føler med deg! Han hadde nok funnet en måte å kontakte meg på hvis han virkelig ville. Og hvis han har glemt av at jeg sendte han en melding kan han ikke være mye interessert. For noe dritt! Jeg bør virkelig ikke ha ONS. Ender jeg ikke opp med idioter, så ender jeg opp med superfantastiske menn som sårer meg.. Det skal ikke være lett! Moralen til fremtiden blir vel: Ikke drikk så mye at jeg ender opp med å ha ONS Ts 3
Steinar40 Skrevet 2. juni 2012 #13 Skrevet 2. juni 2012 Ja, jeg tror egentlig at løpet er kjørt. Hadde han vært interessert så hadde han svart nå. Jeg har jo vært gjennom alle mulige tenkelige scenarier, at han har vært tom for batteri på mobilen, osv. Men kan ikke si jeg kjøper forklaringene mine selv :gjeiper: Men jeg skjønner ikke hvorfor han da lot som han var interessert i noe mer? Hvorfor ikke være ærlig i så fall? Jeg er alltid det med ONS som jeg ikke ønsker noe mer kontakt med. Jeg sier at jeg ikke er interessert i noe mer. Det er da ikke så vanskelig? Hvorfor være en sånn lure"mus"? Oppgitt! Det jeg ikke skjønner er hvordan du klarer å innbille seg at ONS betyr noe som helst? 1
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2012 #14 Skrevet 2. juni 2012 Jeg liker hvordan han sårer deg ved å ikke svare på en melding den dagen den er sendt. I så fall sårer jeg jævlig mange mennesker. Jevnlig.
Gjest Tidssone Skrevet 2. juni 2012 #15 Skrevet 2. juni 2012 Noen ganger, når jeg får en melding som gir litt sug i magen og fårete glis hos meg, venter jeg med å svare helt til jeg kommer på noe fantastisk vittig og si. Det kan være mange årsaker til at han ikke svarer, men her inne er vi eksperter på å bortforklare menns oppførsel når de ikke er interesserte. Jeg har i grunnen funnet roen med at det er ingenting annet å gjøre enn å vente og se hva som skjer. Å stresse vettet av meg selv på grunn av et manglende svar osv, orker jeg ikke lenger.
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. juni 2012 #16 Skrevet 2. juni 2012 Full, glad og kåt på onsdag. Happy og betatt på torsdag. Skuffet og forsmådd på fredag. Sånn er livet noen ganger. Ikke tenk, analysér eller tolk for mye. Demp forventningene litt. Sett på følelsesbremsene en smule og fokusér på noe kult du kan finne på i stedet. Hvem vet, rundt neste hjørne dukker det opp noe(n) som er mer spennende. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #17 Skrevet 2. juni 2012 Ja, jeg vet jeg har litt for store tendenser til å bli følelsesmessig engasjert. Jeg overanalyserer, tenker og tar ting personlig. Det er ikke så mye jeg kan gjøre noe med, bortsett fra å være klar over det selv.. Men jeg er et følelsesmenneske rett og slett.. Men prøver stort sett å holde disse tankene mine for meg selv. Jeg vet jo at ONS vanligvis ikke betyr noe, og har aldri opplevd å bli betatt av en ONS før. Vanligvis er jeg bare glad når de ikke spør etter nummeret mitt eller ikke kontakter meg. Men har aldri opplevd å "klikke" sånn med en ONS heller. Når det er sagt så har han faktisk svart meg nå da Våkna opp til en veldig hyggelig melding i dag tidlig. Og det har blitt flere. Han sier vil møte meg igjen, så det kan bli spennende Ts 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #18 Skrevet 2. juni 2012 Det går fint an å falle for et ONS. Jeg traff min kjæreste på byen og ble med ham hjem og vi rota og kosa til langt på mårrakvisten. Vi hadde ikke sex, men vi var ikke langt unna (gjorde nesten alt annet). Og da jeg dro fra ham dagen etter visste jeg at han, han likte jeg kjempegodt. Liker å si det slik at hvis man faller for noen i løpet av kort tid, så er det bare et flott tegn. Så hyggelig at dere har snakket sammen etterpå. Hold oss oppdatert og lykke til!
Gjest Anna.S Skrevet 2. juni 2012 #19 Skrevet 2. juni 2012 Full, glad og kåt på onsdag. Happy og betatt på torsdag. Skuffet og forsmådd på fredag. Sånn er livet noen ganger. Ikke tenk, analysér eller tolk for mye. Demp forventningene litt. Sett på følelsesbremsene en smule og fokusér på noe kult du kan finne på i stedet. Hvem vet, rundt neste hjørne dukker det opp noe(n) som er mer spennende. Applaus :D
Gjest Anna.S Skrevet 2. juni 2012 #20 Skrevet 2. juni 2012 Når det er sagt så har han faktisk svart meg nå da Våkna opp til en veldig hyggelig melding i dag tidlig. Og det har blitt flere. Han sier vil møte meg igjen, så det kan bli spennende Ts Så gøy! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå