asbestuell Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har aldri liggi med noen jeg synes har vært dårlig til å kline. Rett og slett fordi det er så turn off hvis karen ikke kan kline at jeg mister lysten. Og så tenker jeg at hvis klininga er dårlig så er sikkert sexen dårlig også. Nå lurer jeg på om jeg er for streng. Går jeg glipp av noe hvis jeg avviser folk som ikke kan kline? Eller er manglende klinekjemi et sikkert tegn på manglende pulekjemi? Vil gjerne høre hvordan folk opplever det her. Er det sammenheng mellom god klining og god sex? (Jeg er ikke her så ofte, så om det har vært tråder om dette før, har jeg gått glipp av det. Post isåfall gjerne en link. )
Gjest Chloè Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Jeg mener det samme som deg, får 0 lyst om han ikke kan kline. Driter i om jeg kanskje går glipp av noe. Hvis han ikke klarer en såpass lett ting som å kline, eller man ikke har den kjemien så tviler jeg på at sexen duger
Gjest Katten. Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Alle kysser på forskjellige måter, dermed er det ikke en gjennomført 'god' måte å kline på, men heller at man må finne et samspill mellom hverandres måter. Finner ingen relevans mellom hvor god kliningen er og hvor god sexen her. Meget forskjellige momenter. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Heldigvis møtt få som er skikkelig dårlig på å kline. Men jeg ble kjent med en fyr engang, og prøvde litt til selv om han var helt forferdlig til å kline. Det viste seg at han faktisk var enda verre i senga.
Sugerøret Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Den berømte x'en kunne for flaten meg ikke kline.Men han kunne mye annet. så jeg ser heller ikke sammenheng.Men om en ikke er helt forelsket,så kan det bli litt avtenning om kliningen ikke er optimal?
G_25 Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Folk kliner forskjellig. For øvrig kliner vi ikke så mye når vi har sex. Men det er bra sex for det. Og når vi først kliner er det bra klining også.
Gjest Meridius Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Haha jeg synes det er så rart at det finnes folk som er dårlig til å kline... 1
Utropstegn Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har pult en som var dårlig til å kline, vi hadde forferdelig kjemi når vi kysset. Men vi hadde bra sex! Det er nok fordi jeg liker ikke sånn råtassklining som han likte, men jeg liker råtasssex. Det gjorde han også! Endte vel opp med han fordi vi var
asbestuell Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2012 Alle kysser på forskjellige måter, dermed er det ikke en gjennomført 'god' måte å kline på, men heller at man må finne et samspill mellom hverandres måter. Finner ingen relevans mellom hvor god kliningen er og hvor god sexen her. Meget forskjellige momenter. Nei, jeg vet at det ikke finnes én god måte å kline på. Men det jeg tenker er at hvis kjemien på klininga ikke funker, så funker ikke kjemien på sexen heller. Altså, det handler mer om hvordan man funker sammen enn god vs dårlig. Men jeg har jo ikke prøvd, derfor spør jeg. Jeg opplever for eksempel at jeg synes det er veldig turn off med menn som liksom 'angriper' meg med munnen sin. Da føler jeg behov for å trekke meg unna. Ser også for meg at hvis de skal angripe fitta mi på samme måte så kan det ikke være mye digg. Synes også det er kleint med folk med 'fiskemunn' - én gjentatt gapebevegelse i det uendelige - da tenker jeg, herregud dette blir kjedelig. Derfor spørsmålet, altså. Vil gjerne høre flere eksempler på hvordan sex kan funke hvis klininga er dårlig.
Lovesick Skrevet 2. juni 2012 #11 Skrevet 2. juni 2012 Jeg kan med hånden på hjertet si at "dårlig kysser, dårlig sex" er riktig i min oppfattning iallefall. Det var en fyr jeg var ganske kåt på, men han kysset så ekstremt dårlig... Vi har hatt sex to ganger, og tro meg... Det var ikke noe bra. Jeg syntes det ble kleint for det var ikke deilig i det hele tatt, jeg lå bare der og tenkte "jaaaa, joda....." 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå